În perioada 22 iunie – 19 iulie, Auchan România organizează cea de-a XIII-a ediție a târgului de bere, unul dintre evenimentele emblematice ale companiei. Astfel, în această perioadă, în toate hipermarketurile Auchan și în magazinul online auchan.ro, clienții vor avea acces la o selecție extinsă de sortimente, atât produse românești, inclusiv beri artizanale, cât și de import.
Târgul de Bere se derulează în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan, dar și online, pe auchan.ro, de unde clienții pot comanda rapid sortimentele preferate de bere, precum și produse complementare servirii acesteia (pahare, halbe, etc) dar și o vastă selecție de gustări. Comenzile pot fi livrate la domiciliu, la nivel național, standard sau expres, sau ridicate din cel mai apropiat magazin Auchan prin serviciile gratuite Click&Collect și Drive.
50% din ofertă, respectiv 175 de articole, sunt produse locale
În continuarea acțiunilor de susținere a producătorilor locali, și această ediție a Târgului de Bere propune o gamă variată de beri fabricate în România. Astfel, aproximativ 50% din oferta târgului, respectiv 175 de articole, este reprezentată de producții locale, printre acestea numărându-se și 55 de beri artizanale, precum: Arrogant, Bârlog, Bere Grivița, Capra Noastră, Csiki Sor, Șapte Coline sau Zăganu.
De asemenea, în cadrul târgului, clienții vor putea alege și din cele peste 200 de beri de renume internațional, originare din țări precum Belgia, Cehia, Danemarca, Franța, Italia, Olanda sau Statele Unite. Potrivit companiei, aproximativ 20% din oferta curentă a târgului este formată din noutăți. De asemenea, o altă noutate a ediției din acest an o reprezintă dezvoltarea gamei de bere aromatizată fără alcool, în ton cu tendințele acestui segment de piață.
În ceea ce privește oferta berilor de import, clienții vor regăsi la raft și în online specialități bavareze, precum Paulaner, Weltenburger Franziskaner, beri de abație (Leffe), craft (Kastel, Chouffe sau Hobgoblin), dar și beri trapiste, precum Chimay, Rochefort sau Westmalle.
„Târgul de Bere este unul dintre evenimentele noastre emblematice care reunește atât marii berari ai României, cât și producătorii de bere artizanală locală, pe care îi avem în magazinele noastre pe scară largă, oferind astfel clienților ocazia de a se bucura de o selecție complexă de beri fabricate chiar în țara noastră. În egală măsură, oferta târgului este completată de o mulțime de specialități internaționale, selectate din peste 15 țări, prin care ne invităm clienții să retrăiască experiențele și momentele frumoase petrecute în vacanțele de peste hotare”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Auchan România are în portofoliu 248 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 210 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 201 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.


