Auchan a câștigat premiul Best Grocery Experience oferit de Tazz

În cadrul celei de-a doua ediții a galei Tazz Awards – Digitally Stepping Into The Future, Auchan a câștigat premiul Best Grocery Experience. Tazz a premiat 43 de parteneri pentru performanțele lor excepționale și contribuțiile inovatoare din 2023.

„Piața de restaurante și groceries s-a transformat radical în ultimii ani, clienții majoritari digitali au susținut valul început în pandemie, val care o să continue să crească din ce în ce mai mult. A doua ediție a galei vine ca o confirmare pentru creșterea accelerată a industriei, iar fiecare premiu acordat este modul nostru de a-i onora pe cei care s-au adaptat și au excelat”, declară Alin Șerban, CEO Tazz.

Tazz a oferit 17 premii pentru partenerii care ocupă poziții de top ca jucători digitali în industrie:

  • Best New Restaurants on Tazz: câștigat de Dania (Iași), Vivo Fusion Food Bar (București), Gorilla’s Crazy Burgers (București);
  • Best Local Chain: acordat lanțului de restaurante Spartan;
  • Best International Chain: oferit lanțului de restaurante KFC;
  • Best Delivery-Only Restaurant: câștigat de Zest Pizza (București);
  • Digital Ingredients Award: obținut de Bonito Original (Bacău);
  • The Loyalty Chef: acordat restaurantului Dristor Kebap Delivery (București);
  • Best Innovation In Desserts: obținut de French Revolution, Turkish Sweets Duman, Famous Waffles (București);
  • Riders’ Choice: acordat către Ribs Bar&Grill (București), La Plăcinte (București), Pep&Pepper (București);
  • Best Grocery Experience: câștigat de Auchan;
  • Most Active Player in Groceries: oferit partenerului Kaufland;
  • Meal Ticket Power Provider: obținut de Big Belly (Cluj-Napoca);
  • Genius Restaurants Of The Year: acordat restaurantelor Grande (Cluj-Napoca), King Rolls (București), Nikos Greek Taverna (București), Nora (Timișoara), Sushi Master (Național);
  • The Combo Champion: câștigat de Le Bab Fried Chicken (București);
  • Spark of Innovation: câștigat de British American Tobacco;
  • Talk Of The Town: oferit către Dei Frati (Brașov), Burger Island (București), Furgoneta (București);
  • Local Love Brand: Burgr Factory (București), Brics by Beer Zone (Iași), Souvlaki Akropoli (Suceava), La Strada (Botoșani), Planet Burger (Bacău), Nissara’s Restaurant (Arad), Neața Omelette Bistro (Timișoara), Sergiana (Brașov), Bătrânu’ Sas (Sibiu), Casa Mureșană Bistro (Târgu-Mureș), Express Chef (Cluj-Napoca), Friptură la Chiflă (Galați), Sabroso (Constanța), Autoservire Central (Pitești), Blend (Craiova);
  • Digital Restaurant of the Year: obținut de Jack’s Bistro (Timișoara).

Evenimentul, ajuns în acest an la a doua ediție, s-a desfășurat pe 4 iunie 2024 și a adus în prim-plan antreprenorii și afacerile de top care au excelat în industria HoReCa.

Temele centrale au fost digitalizarea și inovația, instrumentele cheie care contribuie la dezvoltarea accelerată a industriei de servicii alimentare si segmentului de food delivery.

Gala Tazz Awards a adus laolaltă și anul acesta cei mai performanți jucători din ecosistemul TAZZ: restaurante, retaileri și parteneri, pentru care digitalizarea este o practică uzuală în atingerea succesului.

De altfel, industria de food delivery are o cotă de piață de 25%, a doua cea mai mare după consumul în restaurante, conform studiului Hospitality Culture Research x Tazz.

Gala din acest an a subliniat integrarea instrumentelor și practicilor digitale ca un standard pentru afaceri de success în comunitatea Tazz, formată din consumatori, riders, antreprenori și parteneri de afaceri.

Articolul precedentSchimbări în structura de management a companiei Carrefour România
Articolul următorVascar anunță afaceri de 140 de milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul anterior
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.