Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță noul Consiliu Director

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță schimbarea conducerii. Noul consiliu director este compus din cinci membri, care reprezintă unele dintre cele mai mari companii de retail din România. Noii membri ai Consiliului Director al AMRCR, votați în cadrul Adunării Generale a asociației sunt Aura Rădulescu (Cora România), Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România).

Prerogativele funcției de Președinte al AMRCR vor fi preluate de Consiliul Director nou ales, care devine astfel organul de reprezentare colectivă și exclusivă al AMRCR.

Avocata Olguța Bendeac coordonează vânzările în domeniul imobiliar de peste 10 ani, și se ocupă de evaluarea riscului pentru Decathlon în patru țări: România, Croația, Slovenia și Bulgaria.

Alina Vlădoianu Teau ocupă funcția de Vice-President Legal Affairs al Mega Image, activează de nouă ani în cadrul companiei, coordonează ariile Juridic, Conformitate și Relații Instituționale și a fost, de asemenea, Vicepreședinte al AMRCR.

Aura Rădulescu este Directoarea de Achiziții alimentare a Cora România, are o experiență de peste 20 ani în comerț (FMCG, farma, retail) și a fost, de asemenea, Vicepreședinte al AMRCR.

Valer Hancaș este Director de Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România, are o experiență de peste 15 ani în retail, timp în care a acumulat numeroase niveluri de expertiză în cadrul Departamentelor de Vânzări, Achiziții sau Marketing.

Consiliul Director este întregit de Tiberiu Dănețiu, director Client și Inovație Auchan Retail România, cu o expertiză de peste 15 ani în Marketing și comerț de mare suprafață, fiind membru AMRCR încă de la înființarea asociației.

Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.

Printre principalele obiective ale Asociației se numără susținerea și promovarea producătorilor locali și a produselor românești în condițiile economiei libere de piață și, mai ales, în folosul consumatorilor.

Misiunea AMRCR concretizează dorinţa tuturor membrilor de a dinamiza activitatea asociației şi de a crește rolul şi implicarea acesteia atât la nivel de industrie, cât și la cel al societății.

Asociația susține faptul că, dincolo de spiritul competitiv care caracterizează sectorul comerțului românesc, este necesar un spațiu transparent și deschis de dialog care să permită identificarea, dezbaterea și soluționarea problemelor de interes comun. Printre scopurile AMRCR se numără și acela de a promova inițiative care să stimuleze concurența loială între toți comercianții din România.

AMRCR, asociație profesională constituită în anul 2003, are la ora actuală drept membri Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi și Selgros. Membră a Confederației Patronale „Concordia”, AMRCR face parte și din EuroCommerce, în decembrie 2017 devenind membră în comitetul director al acestei organizații ce grupează federații naționale și companii din domeniul retail și comerțului internațional din 31 de țări.

Articolul precedentCoffee Studio by 5 to go s-a deschis chiar în centrul Bucureștiului
Articolul următorLidl România lansează o nouă campanie de brand de angajator
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.