Lidl România lansează o nouă campanie de brand de angajator

Lidl România lansează o nouă campanie de brand de angajator. Campania „Dă mai departe bucuria Lidl” urmărește să atragă noi angajați. Toți cei interesați pot aplica la pozițiile diponibile în echipa Lidl, în perioada martie-iunie 2019, accesând platforma cariere.lidl.ro unde își pot încărca CV-ul.

Orașele în care se desfășoară campania sunt: București, Constanța, Iași, Timișoara, Cluj, Bistrița, Bacău, Eforie Sud, Reșița, Sibiu, Bușteni, Corbeanca, Mogoșoaia, Pipera, Snagov, Ștefăneștii de Jos, Voluntari, Tunari, Mediaș, Avrig, Arad, Alba Iulia, Sinaia, Suceava, Tulcea.

De la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit de Lidl are o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net. În prezent, Lidl are peste 6.000 de angajați în România, unde retailerul german are deschise peste 240 de magazine și 4 centre logistice.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Articolul precedentAsociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță noul Consiliu Director
Articolul următorGoodwine, ediția 23: 5 – 7 aprilie, Romexpo, pavilion B2
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com