Altex a finalizat achiziția Despec

Grupul Altex anunță finalizarea achiziției companiei Despec, distribuitor de produse IT&C, în urma unei tranzacții de peste 2 milioane de euro. Prin achiziția realizată, Complet Electro Serv (CES), companie membră a grupului Altex, și unul dintre principalii producători și distribuitori de echipamente IT&C, electronice și electrocasnice din țară, preia 79% din părțile sociale deținute în Despec. Tranzacția a fost aprobată de Consiliul Concurenței, în luna martie a anului acesta.

Odată cu achiziția Despec, Altex își diversifică portofoliul de furnizori cu branduri internaționale precum: Brother, Canon, Hewlett-Packard, Lexmark, Minolta, Optoma, Socomec şi Verbatim. Mai mult, gama IT se extinde cu peste peste 2.400 produse din categoria echipamente de birou (imprimante inkjet, imprimante laser, scanere și medii de stocare) și accesorii (cartușe pentru imprimante, tonere etc.), destinate vânzării către reselleri, dar și în cele peste 120 de magazine Altex, la cele mai mici prețuri din România.

„Fie că ne adresăm segmentului B2C sau B2B, obiectivele noastre sunt acelea de a democratiza accesul la tehnologie, dar și de a răspunde nevoilor clienților şi schimbărilor din piață, venind constant cu noi alternative de produse și servicii integrate de înaltă calitate. Includerea Despec în rețeaua noastră este încă un pas strategic pe care îl facem pentru a rafina ofertele pentru clienți și pentru a ne consolida poziția pe piața locală de distribuție electro-IT, după achiziționarea RTC și realizarea joint-venture-ului cu Promate din ultimii doi ani.”, a declarat Dan Ostahie, CEO Altex România.

Acționarii Despec, printre care și directorul general Cristian Ciurea, vor rămâne în continuare în companie pentru a susține integrarea optimă și creșterea acesteia ca parte a Grupului Altex.

În 2018, tot prin intermediul CES, Altex a înființat un joint-venture pentru a prelua brandul de accesorii IT&C, Promate. Anul acesta, Altex a achiziționat și RTC Proffice, lider în importul și distribuția produselor pentru birou și rechizitelor, diversificându-și portofoliul cu peste 100 de branduri internaționale și cu peste 5.000 de noi produse din gama birotică-papetărie.

Articolul precedentHornbach va inagura un magazin de 23.000 de mp la Oradea
Articolul următorPentru românii din mediul urban, gustul pe care îl au produsele locale este greu de egalat
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.