Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin, simultan în România şi la nivel internaţional

Photo by Ciprian Vladut

Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional. Este o băutură premium, distilată ȋn Italia şi ȋmbuteliată la Distileriile Alexandrion Saber 1789, din judeţul Prahova. Kingsbury London Dry Gin are un gust fin, bine echilibrat, cu note condimentate de ienupăr, citrice, coriandru şi plante aromatice. Poate fi consumat simplu, ȋn combinaţie cu apă tonică sau mixat ȋn cocktailuri.

Noul gin are o concentraţie alcoolică de 40% si este disponibil ȋn două variante cantitative: 0,7 L şi 1 L. Începând din această vară, Kingsbury London Dry Gin poate fi achiziţionat din marile lanţuri de retail din România, magazinele de proximitate sau poate fi comandat online pe iconicdrinks.shop, precum şi ȋn alte magazine online. Poate fi savurat, de asemenea, ȋn localurile din HoReCa.

Kingsbury – un London Dry Gin tipic

Kingsbury este un London Dry Gin tipic, care nu conţine ingrediente artificiale, zahăr adaugat, coloranţi, alergeni sau alte arome decât cele obţinute ȋn mod natural din boabe de ienupăr şi seminţe de coriandru. Singurul ingredient adăugat este apa pură care provine din zona freatică subcarpatică, filtrată printr-un procedeu sofisticat şi care ȋi potenţează gustul.

“Pentru prima oară Alexandrion Group lansează un produs simultan ȋn România şi ȋn străinătate. Putem spune că Kingsbury London Dry Gin este un proiect european, care ȋmbină cu succes influenţe din mai multe ţări: numele este de origine anglo-saxonă, designul a fost creat la Londra şi coordonat de la Paris, materia primă provine din Italia, ţara ȋn care se realizează şi procesul de distilare, iar ȋmbutelierea se face ȋn România, la Distileriile Alexandrion Saber 1789, folosind apă pură, de foarte bună calitate, provenită din pânza freatică subcarpatică. Ne-am dorit să producem o băutură premium, din ingrediente naturale, la standarde de calitate ridicate, care să atragă iubitori de gin din toate colţurile lumii. Ţările din Europa Centrală şi de Est nu au tradiţie ȋn producţia de gin, ȋnsă, din poziţia sa de lider pe piaţa românească, Alexandrion Group este motorul care provoacă şi alţi producători să contribuie la dezvoltarea acestei pieţe cu potenţial foarte mare” a spus Corneliu Vȋlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

O băutură cu caracter artistocratic

Povestea brandului este construită ȋn jurul numelui de origine anglo-saxonă, Kingsbury, care ȋnseamnă castel sau fortăreaţă regală şi sugerează grandoarea şi rafinamentul specifice stilului de viaţă al aristocraţiei engleze. Acestea se regăsesc ȋn caracterul ginului şi sunt transferate consumatorului care se simte “ca un rege” de fiecare dată când alege această băutură.

Aceste trăsături au fost sursă de inspiraţie şi pentru identitatea vizuală realizată la Londra, care reflectă fidel atributele brandului. Combinaţia cromatică albastru, auriu şi alb denotă distincţie. Simbolurile fortăreţei şi coroanei sunt expuse pe etichetă ca o emblemă regală. Denumirea Kingsbury scrisă cu majuscule şi ȋn culoarea albă sugerează putere şi autoritate. Elementele grafice elaborate de pe etichetă amintesc de designul de inspiraţie britanică.

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de vinuri și băuturi spirtoase din România și singurul producător de single malt din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care împreună, au o istorie de peste 200 de ani în industria spirtoasă locală și au creat unele dintre cele mai puternice mărci din România, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor.