Alevia estimează o creștere a afacerilor cu până la 10% în 2018

0
85

Alevia, companie românească specializată în producția de suplimente nutritive și ceaiuri, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri în valoare de 5.500.000 de euro în creștere cu 10% față de 2016, generând un profit în valoare de peste 600.000 euro. Pentru anul în curs, compania estimează o creștere cu până la 10% a cifrei de afaceri.

Compania a investit în secții noi de producție, în dezvoltarea gamelor comercializate, și-a crescut numărul de clienți, și exportă în Republica Moldova.

În 2017, acțiunile de business întreprinse de Alevia au vizat deschiderea de secții noi, în urma unei investiții în valoare de 2 milioane de euro în utilaje și clădiri. Cu scopul de a crește capacitatea de producție, dar și retehnologizarea secțiilor existente, au fost achiziționate două hale noi cu o suprafață de 3.000 mp și utilaje performante.

Tot în 2017, Alevia a dezvoltat trei linii noi de producție și și-a diversificat portofoliul cu peste 100 de produse: 35 sortimente din gama food, 15 siropuri, 7 produse orosolubile, 2 creme și 50 de sortimente de ceai vrac.

Gama food conține 35 produse: semințe, fructe uscate și nuci, achiziționate de la unul dintre cei mai mari și renumiți furnizori din Olanda. Gama de siropuri conține 9 siropuri pentru adulți și 6 pentru copii. Siropurile sunt 100% naturale obținute din extracte standardizate din plante și fructe, cu multiple beneficii pentru organism.

A treia linie sunt produsele orosolubile, cu un gust de portocale, într-o formă simplă de administrare, pentru că se dizolvă direct în cavitatea bucală, fără a fi necesară dizolvarea în apă.

Anul 2017 a însemnat pentru companie o creștere pe mai multe categorii de produse. Cea mai mare pondere s-a înregistrat la ceaiuri cu 20%, urmată de gama Ginkana cu 12%, gama de sucuri cu 6%, și gamele de imunitate, creme și produsele de slăbit, realizând fiecare o pondere în vânzări de 5%. Cea mai spectaculoasă creștere s-a înregistrat la ceaiuri și Coenzima Q10, cu un procent de 20%.

Pentru anul 2018, Alevia își propune menținerea trendului și estimează o creștere a cifrei de afaceri cu până 10%. În atingerea obiectivului, compania pregătește deschiderea unei noi secții și finalizarea a două hale cu o suprafață de 750 mp ce vor fi destinate depozitării. Procesul de dezvoltare a portofoliului de produse va continua, prin extinderea gamei food și a lansării de ceaiuri premium.

Alevia este o companie românească înființată în 1994, specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri. Compania, în care lucrează 200 de angajați, produce 140 de tipuri de suplimente nutritive și 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine din România. Toate produsele Alevia sunt înregistrate, aprobate și avizate de S.N.P.M.A.P.S., parte din Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA) București și Ministerul Sănătății. Producția se desfășoară în concordanță cu toate cerințele legii pentru fiecare tip de produs. Alevia are implementat sistemul ISO 9001:2008 de la Lloyd’s Register, din Marea Britanie, unul dintre liderii internaționali în domeniul certificării calității.