Absolut Comeback – noua ediție limitată de la Absolut

Absolut continuă seria edițiilor limitate cu nou lansata Absolut Comeback. Facută exclusiv din cereale, vodka are un aspect clar, transparent și are un miros de fructe uscate, lemnos. Gust: lemnos, citrice, cereale, cardamon, bergamota. Absolut nu conține zahăr adăugat, este o vodkă curată. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă reciclată, la fel ca toate sticlele Absolut. Cantitate: 0.7 L, Alcool: 40 %. Cu ocazia acestei lansării, compania încurajează reciclarea și susține un stil de viață sustenabil.

Ediția limitată Absolut Comeback este comercializată pe site-ul king.ro și începând din data de 18 noiembrie în hipermarketurile Carrefour și Carrefour Market din București și din țară, în rețelele Kaufland și Cora, precum și în toate magazinele Mega Image și Mega Image Concept Store, în limita stocului disponibil.

Noua sticlă Absolut Comeback este cadoul perfect atât pentru colecționari, cât și pentru cei care au ales un stil de viață sustenabil, cu respect pentru mediu. La fel ca toate sticlele Absolut, și aceasta este creată în orășelul Åhus din Suedia.

Mesajul ediției este de a susține o lume circulară, în care resursele pot fi refolosite într-o formă nouă astfel încât economiile locale, comunitățile și ecosistemele să aibă de câștigat.

Compania Absolut face parte din grupul Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie. Absolut este lider pe piața din România în categoria imported vodka. Compania este responsabilă de producția, de strategia de marketing și de inovația pentru brandurile sale: Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs.

Pernod Ricard deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu, precum: Lillet, Ballantine’s, Absolut. Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia grupului se bazează pe trei valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.