900 de buyeri sunt așteptați în perioada 3-6 septembrie 2024 la WorldFood Istanbul

WorldFood Istanbul, târg la care 90% dintre standuri au fost deja vândute expozanților, iar cererea rămâne în continuare ridicată, va fi vizitat de peste 900 de buyeri din 80 de țări la Centrul de Convenții și Congrese Tüyap, în perioada 3-6 septembrie 2024.

WorldFood Istanbul va găzdui expozanți din Vietnam, Malaysia, Elveția, Albania, Coasta de Fildeș, Algeria, Grecia, Italia, Iordania, Indonezia, Fiji, Uzbekistan, Liban și SUA. Cehia, Rusia, Thailanda, India, Coreea de Sud, Brazilia, Egipt, China, Tadjikistan, Afganistan, Belarus, Polonia, Iran, Sri Lanka și Rwanda vor participa cu pavilioane.

Organizat de ICA Events, cea de-a 32-a Expoziție Internațională de Produse și Tehnologii Alimentare – WorldFood Istanbul, va aduce laolaltă giganții industriei alimentare în perioada 3-6 septembrie 2024. Expoziția continuă pregătirile pentru a reuni peste 900 de profesioniști din achiziții din 80 de țări cu expozanți.

Expoziția Internațională de Produse și Tehnologii Alimentare – WorldFood Istanbul, platforma internațională de întâlnire a industriei alimentare din Turcia, se pregătește să prezinte multe produse noi și cele mai recente tehnologii din industria alimentară.

Peste 20 de evenimente tematice vor fi organizate sub patru teme principale pe parcursul a patru zile. Peste 100 de lideri de opinie și bucătari vor aduce pe scena FOOD ARENA noi tendințe, obiective ale industriei, investiții durabile, dezvoltări tehnologice și proiecte orientate spre export, prezentând o viziune realistă a viitorului cu multe subiecte orientative.

Produse din carne, pasăre și fructe de mare; ingrediente și conservanți alimentari; produse congelate; transport și logistică alimentară; băuturi; fructe și legume; produse sănătoase și organice; produse dulci și nuci; lapte și produse lactate; alimente de bază, uleiuri și produse de panificație, precum și alte grupuri de produse, cum ar fi produse de curățenie și igienă, servicii de catering și echipamente pentru magazine și piețe, vor fi toate prezentate la WorldFood Istanbul.

Comentând asupra Expoziției Internaționale de Produse și Tehnologii Alimentare – WorldFood Istanbul, care oferă oportunitatea de a expune și descoperi cele mai recente inovații și tendințe alimentare din industrie, Directorul Expoziției Semi Benbanaste a declarat: „Anul trecut, am găzduit peste 800 de buyeri străini din 73 de țări. Anul acesta, vom găzdui peste 900 de buyeri din 80 de țări, inclusiv Germania, Egipt, Franța, India, Irlanda, Olanda, Liban, Qatar, Rusia, Emiratele Arabe Unite, Statele Unite și Vietnam. Vânzările de standuri continuă intensiv și 90% dintre standuri sunt deja vândute. Anticipăm un număr record de vizitatori în acest an.”

WorldFood Istanbul va avea un impact semnificativ și anul acesta cu programul său de evenimente

După ce a prezentat o viziune realistă a viitorului industriei prin programul său de evenimente de anul trecut, WorldFood Istanbul a adus pe scenă multe subiecte legate de investiții durabile, dezvoltări tehnologice și proiecte orientate spre export.

Anul acesta, expoziția va găzdui un program plin de evenimente pentru dezvoltarea afacerilor, schimbul de informații, încurajarea inovației și promovarea ideilor noi în industria alimentară.

La expoziție, unde peste 20 de evenimente tematice vor fi organizate sub 4 teme principale pe parcursul a 4 zile, mai mult de 70 de experți vor fi prezenți la FOOD ARENA, special amenajată în Pavilionul 12A.

Accentul va fi pus pe “Export Opportunities exploring Market Potential”, “Sustainability Calling for Food for Climate, Innovation and Alternative Production Ways”, “Standards for Health and Well-being offering Innovation in Trusted Flavors”, and “Artificial Intelligence and New Generation Food Technologies” creăm procese inovative pentru Gustul Viitorului”.

Workshop culinar, Master Class și Food Tech Garage vor fi la FOOD ARENA

Prin sesiunile, atelierele și prezentările antreprenorilor desfășurate în timpul expoziției, părțile interesate din industrie vor putea urmări cele mai recente dezvoltări care vor lumina industria în zona de evenimente FOOD ARENA, punctul de informație, inspirație și conexiune.

În acest cadru, FOOD ARENA va găzdui 5 programe diferite. Aceste programe vor include sesiuni industriale la Confrerence Stae, întâlniri pentru start-up-uri la Food Tech Garage, discuții exclusive și podcasturi la Interview Corner, prezentări și spectacole practice ale bucătarilor la Workshop Kitchen și tururi expoziționale cu bucătari prin Master Class.

Parteneri ai evenimentelor FOOD ARENA din acest an sunt instituții și organizații de top, cum ar fi Platforma Alimentară a Turciei (TGP), Esmiyor Podcast, Platforma Yeni Çiftçi (Noul Fermier), Unilever Food Solutions (UFS), Soluții Inovative de Bucătărie DexCook și Centrul de Cercetare a Politicilor Alimentare, Băuturi și Agricultură (GIFT).

Articolul precedentTraian Ene, Luzan Logistic: “Consolidarea portofoliului ne ajută să rămânem relevanți pe termen lung pentru clienții din comerțul tradițional”
Articolul următorAuchan și Social Innovation Solutions: parteneriat pentru sustenabilitate în retail
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.