200 de participanți, 20 de speakeri și 18 parteneri vor participa la „Retail & HoReCa Distribution” 2018

0
500

Aproape 200 de participanți, 20 de speakeri și 18 parteneri vor participa la cea de-a treia ediție a conferinței „Retail & HoReCa Distribution”, eveniment dedicat distribuției în sectoarele Retail și HoReCa. Organizat de publicația online Modern Buyer, evenimentul se va desfășura pe 22 Martie 2018, la Hotel Crowne Plaza București – Sala Grand Ballroom, în intervalul 09.00-16.30. Partenerii strategici ai conferinței sunt Transart, Pall-Ex și Kamis.

Evenimentul este susținut și de următorii parteneri: Alexandrion, MIEPO, Lab Nutrition, Pirifan, INAQ, Groupama, Sole Mizo România, More Bio Commerce, Gristiren, Evozon, Total Technologies, Ocean Fish Apidava, Super Mercato, Meinfreight, AROBS Transilvania Software, FEPRA.

Evenimentul este structurat pe trei componente:

Dezbateri în plen – Vom prezenta evoluția sectorului de distribuție în ultimii trei ani, din perspectiva performanțelor companiilor specializate, perspectivele anului 2018 și factorii de risc în industria de retail, HoReCa și FMCG. La acestea vom adăuga premisele de la care ar trebui să pornească mediul de business în planificarea bugetelor și alți indicatori necesari conturării unui tablou macroeconomic pe termen scurt și mediu.

Expo Hall – Furnizorii de produse, soluții și servicii pentru Retail, HoReCa și FMCG vor beneficia de spații de promovare în cadrul unei miniexpoziții, desfășurate în paralel cu lucrările conferinței.

Sesiuni de Matchmaking. Evenimentul din 22 martie oferă oportunități de networking cu aproape 200 de profesioniști din industria de distribuție, furnizori FMCG, furnizori de soluții și servicii.

Modern Buyer lansează cu prilejul conferinței și Ghidul „Distribuitori în Retail și HoReCa”, o analiză a pieței de distribuție, cu scopul de a avea o imagine cât mai corectă a unei piețe dinamice și competitive.

Fiecare companie de distribuție selectată în acest ghid este prezentată prin informații-cheie, precum: denumire; evoluția cifrei de afaceri; persoana de contact (nume și funcție); date de contact; tipurile de canale de vânzare acoperite, categorii de produse din portofoliu, partenerii din rândul furnizorilor FMCG, depozitele operate (numărul, localizarea acestora și tipul depozitului; județele acoperite de fiecare distribuitor în parte; puncte de vânzare deservite.

Prezentă de 10 ani pe piața românească, publicația Modern Buyer se adresează profesioniștilor în achiziții și vânzări din industriile Retail, FMCG, HoReCa, do-it-yourself, electro-IT, e-commerce.