Ursus Breweries lansează Retro

0
1393

Ursus Breweries lansează Ursus Retro – un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată, cu un gust bogat și spumă fină. Produsă după o rețetă proprie, cu o rețetă 100% malț și drojdie de tip Lager, Retro este o bere bine fermentată, ceea ce o face ușor de băut și răcoritoare. Gustul este corpolent, combinând amăreala distrinctivă a hameiului, caracteristică Ursus, cu notele ușor dulci de cereale.

Noul sortiment va fi disponibil începând cu 26 martie 2018 în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 500 ml, sticlă nereturnabilă de 500 ml, doză de 500 ml, pachet de 6 doze și draught.
Ambalajul completează imaginea „retro” prin sticla de tip Euro, forma clasică a sticlei de bere din perioada anilor ‘90, care îmbinată cu simbolistica Ursus reprezentată prin ursul carpatin, întregesc povestea autentică a Ursus Retro.

Campania pentru lansarea Ursus Retro, dezvoltată sub conceptul “Distracția legendară revine cu Ursus Retro!”, include un spot TV, comunicare online și în Social Media, precum și promovare la raft într-un stil retro inovator și se va derula în perioada 29 martie 2018 – 15 iunie 2018.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St. Stefanus. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.