URBB anunta o crestere de trei ori mai mare decat ritmul pietei

Shachar Shaine - URBB

URBB a stabilt un nou record al activitatii de productie la nivel national in 2017, depasind pragul de 2 milioane hectolitri produsi in perioada ianuarie – noiembrie, reprezentand o crestere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut. In acelasi timp, cifra de afaceri consolidata a grupului URBB s-a ridicat la 650 milioane RON (brut), cu 12% mai mult fata de rezultatul inregistrat in perioada similara din 2016.

In ceea ce priveste activitatea pe segmentul bere, URBB inregistreaza un ritm de crestere de 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Performanta URBB este cu atat mai importanta in contextul in care, prin comparatie, rata de crestere anuala la nivelul intregii piete de bere din Romania este estimata la 2-3%, potrivit datelor Asociatiei Berarii Romaniei.

“Performanta noastra pe parcursul acestui an ne va servi drept un punct de referinta pentru viitor, in contextul in care, in 2017, am realizat investitii considerabile care s-au tradus intr-un raspuns excelent la nivelul pietei, reflectat pozitiv si in performanta financiara a companiei. Aceasta crestere puternica, de peste trei ori mai mare decat ritmul pietei, a fost stimulata de mai multi factori, dintre care cei mai importanti fiind imbunatatirea prezentei produselor noastre, de exporturi si, mai ales, de investitiile realizate in acest an. Aceste investitii au avut la baza convingerea si increderea noastra in calitatea produselor pe care le oferim consumatorilor din Romania, in profesionalismul echipei URBB din toata tara, dar si in potentialul excelent de crestere in ceea ce priveste cota noastra de piata in Romania”, a declarat Shachar Shaine, Presedinte URBB.

Un rol esential pentru avansul URBB provine din extinderea capacitatii anuale de productie, de la 2,1 milioane hectolitri, in 2016, la 2,4 milioane in prezent. Cresterea capacitatii de productie reprezinta unul dintre principalii piloni de investitii ai companiei in 2017, an in care URBB a alocat un buget de peste 10 milioane euro. In plus, compania a crescut numarul de angajati la nivel national cu 10% fata de anul trecut, pana la 775, pentru a asigura nivel cat mai bun de deservire a clientilor companiei.

URBB a investit circa 2 milioane euro (aproximativ 20% din bugetul total) in implementarea solutiei inovatoare de igienizare a dozelor, constand in aplicarea la cald a unei folii de protectie 100% reciclabila dedicata protectiei capacelor cutiilor de bere.

Printre celelalte investitii realizate de URBB in acest se regasesc extinderea portofoliului de bere, prin lansarea unui nou sortiment de bere – Skol nepasteurizat, introducerea unei noi forme de prezentare pentru Carlsberg – sticla de 660ml, cat si extinderea portofoliului de beri comercializate local prin gama Timeles Collection: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti. Noile produse s-au alaturat portofoliului URBB de beri speciale deja binecunoscute romanilor, precum Guinness, Kilkenny si Weihenstephaner, fiecare brand fiind ales sa fie reprezentativ pentru cate o tara Europeana cu traditie in bere.

Portofoliul URBB, format din marci premium si superpremium internationale, include si o selectie variata de beri speciale. In prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg 0,0% alcool, Carlsberg, Holsten, Skol, Skol nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby, respectiv Granini, pe piata bauturilor racoritoare.

Articolul precedentInvestitie de 4 milioane de Euro in primul centru logistic Decathlon din Sud-Estul Europei
Articolul următorAlibaba (China) investeste 2,88 miliarde de USD in Sun Art
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com