Unilever lansează două game de condimente Delikat: simple și specializate

0
112

Începând cu luna martie, Unilever lansează în magazine – sub brandul Delikat – o gamă variată de condimente specializate și condimente simple, ce oferă consumatorilor posibilitatea de a experimenta gusturi noi în bucătărie și arome autentice ale ingredientelor. Fiecare tip de condiment este realizat după rețete adaptate la preferințele culinare ale consumatorilor români, cu ingrediente 100% naturale.

Gama condimentelor specializate de la Delikat include 6 mixuri de ierburi, mirodenii și condimente, realizate special pentru asezonarea preparatelor din porc, pui, pentru grătar, chiftele, cartofi sau sarmale. Alături de aceste opțiuni, Delikat a lansat si 4 mixuri de ierburi aromatice (ierburi și boia, ierburi și mărar, ierburi italiene și ierburi de grădină), create special pentru a oferi un gust bogat pentru o varietate de preparate, de la tocănițe, fripturi și garnituri, până la supe sau chiar salate.

Gama de condimente simple de la Delikat cuprinde 10 dintre cele mai îndrăgite mirodenii din bucătăria românească: piper negru boabe, muștar boabe, boia de ardei dulce, boia de ardei iute, chilli, ienibahar, oregano, cimbrișor, rozmarin și măghiran.

Condimentele sunt aduse chiar din țările lor de origine, cu cea mai bună climă, pentru a obține aroma autentică, plină de savoare. Astfel, în noua gamă, consumatorii vor putea găsi, boia de ardei dulce din Spania, piper negru din Vietnam, chilli din India, ienibahar din Mexic sau rozmarin din Maroc, dar și alte mirodenii din diverse colțuri ale lumii.

În plus, ambalajele noilor condimente Delikat urmează o linie modernă de design, punând accentul atât pe ingredientele principale, cât și pe detalii care să inspire consumatorul, prin diverse sugestii culinare și chiar curiozități despre beneficiile si cultivarea ingredientelor.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Unilever deține mai mult de 400 de branduri, inclusiv Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Ben & Jerry’s, Magnum și Axe.