Tchibo a lansat brandul Eduscho în România

Tchibo Brands, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală, a lansat brandul de cafea Eduscho pentru a le oferi consumatorilor o cafea cu gust excepțional la un preț accesibil.

Eduscho este disponibil în trei variante: cafea boabe (Caffe Crema Strong cu un gust aromat și plin care reușește să te ducă cu gândul la Asia de Sud și America Latină, Espresso Clasic, un amestec de Arabica și Robusta, cu un gust puternic și o prăjire intensă, reușește să creeze momente pline de caracter și bucurie, Espresso Intenso cu un gust intens și puternic, boabele de cafea sunt prăjite după modelul italian la o culoare mai închisă pentru un gust intens și distinctiv), cafea măcinată (Classic Coffee Traditional, cu un gust plin și echilibrat, boabele aromate din Brazilia și boabele intense Robusta din Vietnam se combină pentru a oferi o experiență desăvârșită, Classic Coffee Strong, cu un gust intens și puternic datorită selecției atente și prăjirii boabelor Robusta) și cafea instant (Instant Clasic și Instant Intense).

„Suntem încântați să aducem Eduscho pe piața din România și să oferim consumatorilor noștri o experiență autentică care să îmbine tradiția cu simplitatea și bucuria. Suntem convinși că gustul unic va câștiga inimile iubitorilor de cafea.”, a declarat Marian Ene, General Manager Romania & Bulgaria.

Eduscho se angajează să ofere consumatorilor o gamă variată de cafea: de la cafea boabe, la măcinată și cafea instant, menținând în același timp un bun raport în ceea ce privește balanța calitate versus preț accesibil.

Eduscho este o companie germană care și-a început activitatea în 1924. În mai puțin de 15 ani, compania avea deja 1.000 de angajați și livrau cafea la peste 150.000 de clienți.

În 1955, Eduscho și-a deschis primul magazin în Bremen, urmat de magazine urmat de magazine în toate marile orașe germane.

Începând din anul 1997, Eduscho se alătură brandului Tchibo și împreună continuă să creeze noi produse de cafea recunoscute pe piața din Europa.

 

 

 

Articolul precedentSIAL Paris 2024 : O ediție excepțională
Articolul următorVIWA VitaminWater prezentă acum și în rețeaua Penny
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.