În calitate de Marketing Vice President, Simona Potecu se alătură echipei de lideri ai companiei Tuborg România, asumându-și responsabilități extinse de marketing, consumer marketing, precum și trade marketing.
Simona Potecu aduce în echipa Tuborg România o expertiză de marketing valoroasă în industria Food & Beverages, sedimentată în decursul a mai mult de 25 de ani de activitate pe piețele din Europa Centrală și de Sud, dar și din Europa de Vest.
Simona Potecu a îndeplinit roluri cheie în structurile de management ale mai multor companii din sectorul bunurilor de larg consum, precum Jacobs Douwe Egberts, Mondelez International, Kraft Food Group și Unilever, supervizând implementarea strategiilor de marketing ale acestora în țări precum România, Germania, Austria, Elveția, Grecia și Bulgaria.
„Îi urez bun-venit Simonei în cadrul Tuborg România. Este evident că un om de marketing cu experiența și calitățile Simonei va aduce plus valoare echipei noastre – însă asta nu numai ca aport profesional, ci și din punct de vedere uman. Într-adevăr, succesul unei echipe se măsoară în abilitatea de a implementa un proiect, ori în atingerea unor obiective, dar nu trebuie să uităm că în spatele oricărei acțiuni reușite de business sunt oamenii și capacitatea lor de a fi creativi și de a se bucura de ceea ce fac, atât individual, cât și în echipă. Simona a dovedit, de-a lungul timpului, o înțelegere profundă a acestui lucru. Tocmai de aceea sunt convins că împreună putem realiza lucruri extraordinare pentru mărcile din portofoliul Tuborg România”, a declarat Yoav Bar, CEO Tuborg România.
„Este o adevărată plăcere și o nouă provocare să fiu aici, alături de colegi creativi și entuziaști. Începem acest drum împreună, urmând aceleași principii care m-au ghidat mereu: strategie înainte de tactici, focus pe priorități – singura modalitate de a obține rezultate durabile, și multă pasiune pentru ceea ce facem și pentru modul în care alegem să facem. Ca profesioniști în marketing, recunoaștem că puterea nu este la noi, ci la consumatori. Ne vom dedica să rămânem în topul preferințelor lor și să fim mereu cu un pas înaintea tendințelor de consum, într-o piață a băuturilor din ce în ce mai competitivă și dinamică”, a declarat Simona Potecu, Marketing Vice President Tuborg România.
Rolul său va fi esențial în creșterea business-ului, prin formularea unei perspective strategice pentru mărci și prin traducerea acesteia în planuri clare și execuții superioare în magazine.
În prezent, portofoliul Tuborg România include: Tuborg, Tuborg 0.0%, Carlsberg, Carlsberg LUMA, Carlsberg 0.0%, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piața băuturilor răcoritoare.