Siemiatkowski, Co-fondator Klarna: „Pay in 3” este prima cărămidă din fundația pe care o punem în România

Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță lansarea pe piața din România.

De astăzi, 7 iunie a.c., românii pot accesa serviciul de plată în rate „Pay in 3”, alături de aplicația mobilă Klarna, ambele garantând plăți rapide, sigure și eficiente.

În ultimii doi ani, Klarna și-a extins prezența în Europa Centrală și de Est, cu branduri locale și internaționale care au integrat în business-urile lor serviciile de plată flexibile ale Klarna. Această integrare a sporit și mai mult un portofoliu deja impresionant al companiei de peste 500.000 de parteneri la nivel global. Toate acestea sunt posibile datorită ofertelor de plăți alternative ale Klarna, precum opțiunea „Pay in 3”, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și împărți plata în 3 rate fără dobândă și le oferă comercianților ocazia de a veni cu opțiuni de plată flexibile către clienți.

Printre brandurile deja disponibile prin aplicația Klarna se numără: ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot, Footshop, mai multe urmând să se lanseze în lunile următoare.
Companiile interesate de soluțiile Klarna se pot aștepta să întâlnească pe aplicație în special cumpărători mileniali sau Gen Z (2 din 3 utilizatori Klarna se încadrează în această categorie.

Obiectivul nostru este de a le oferi atât companiilor, cât și clienților lor, o experiență de cumpărături smoooth. De la a căuta și până la a deține, oferim mai mult decât este de așteptat de la un serviciu de plată și facem eforturi suplimentare pentru utilizatorii noștri. Mai presus de toate, soluția „Pay in 3” este prima cărămidă din fundația pe care o punem în România – o fundație pe care sperăm să construim relații puternice și de lungă durată cu noii comercianții parteneri, în timp ce le oferim o experiență excelentă clienților noștri”, spune Sebastian Siemiatkowski, CEO și Co-fondator Klarna.

Lukasz Dwulit, Head of Klarna în România, adaugă: „Ne uităm de ceva timp la piața din România. Acum, odată cu evoluțiile incredibile în e-commerce și obiceiurile generale de cumpărături online, a venit momentul să facem acest pas și să le oferim platforma noastră companiilor mici și mari care doresc să crească loialitatea clienților față de brand, oferindu-le, în același timp, o soluție pentru o experiență de cumpărături cât de poate de simplă.

Cu soluția de plată „Pay in 3”, consumatorii care aleg Klarna își pot împărți plățile în trei rate fără dobândă, care trebuie plătite odată la 30 de zile, începând cu data achiziției. În felul acesta, consumatorii pot împărți în 3 rate egale costul unui produs și îl pot primi înainte de achitarea totală a sumei. Apoi, plățile lunare sunt pur și simplu debitate de pe cardul de debit obișnuit al consumatorului.

În mod similar, românii pot accesa „Pay in 3” în cadrul partenerilor de retail integrați în aplicația Klarna. Cu peste 25 de milioane de utilizatori activi pe lună, aplicația mobilă Klarna aduce în același loc o gamă variată de opțiuni care fac ca experiența de cumpărare să fie mult mai ușoară și plăcută – în același timp, cumpărătorii sunt direcționați spre partenerii de retail ai Klarna.

Ca partener de lungă durată al Klarna, suntem entuziasmați să fim alături de ei pentru lansarea în România și să le oferim clienților noștri toate beneficiile platformei. De la metodele de plată alternative, cum ar fi soluția Pay in 3, și până la aplicația Klarna, abia așteptăm să le oferim clienților noștri români avantajele care vin odată cu extinderea parteneriatului nostru pe piața locală,” spune Tom Dupont, Director of Market Operations Central and Eastern Europe (CEE) la ABOUT YOU.

Klarna este disponibilă pe 22 de piețe, în ultimii ani compania extinzându-se în Grecia, Cehia și Polonia, cu peste 500,000 de business-uri și mai mult de 150 de milioane de consumatori la nivel global.

Articolul precedentRomânia gustului autentic. Micii producători locali, uniți de Via Profi
Articolul următorAdy Hirsch, ALKA: „Orice criză aduce şi oportunităţi. Fabrica de la Ploieşti este dovada că viitorul este promiţător”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.