S-a deschis primul magazin LillaPois din România, în Galeria Comercială Auchan Crângași

0
1975

Auchan a inaugurat primul său magazin LillaPois din România, în Galeria Comercială Auchan Crângași. Cu o suprafață de vânzare de 300 de mp, LillaPois este un concept inovator de magazin, specializat în produse de machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei. Magazinul are un program de funcționare extins, de la 9.00 la 21.00, în toate zilele săptămânii.

“Propunem clienților noștri o gamă foarte largă de produse – aproape 14.000 de articole, cu un raport foarte bun calitate preț și servicii de specialiști: make-up bar, dermo analiză si împachetare cadouri, totul într-o ambianță foarte plăcută și având un personal specializat, mereu la dispoziția clienților.” a declarat Mihaela Ionescu, Responsabilul de Proiect LillaPois România.

Oferta este gândită pentru a răspunde cerințelor femeilor moderne, active, interesate de imaginea proprie, la curent cu noutățile, conectate la tehnologie, preocupate de sănătate și starea de bine, dornice să descopere. Bineînțeles ca nu au fost uitați nici domnii care se pot bucura de o zonă dedicată. Totodată, magazinul oferă o gamă largă de produse destinate bebelușilor și copiilor.

În fiecare categorie, sunt prezente produse bio/eco și produse cu ingrediente naturale. Gama de produse este una internațională, cu mărci din România, Italia, Franța, Republica Moldova, Cehia, Polonia și multe altele. De asemenea, segmentul parfumurilor este foarte bine reprezentat, cu articole la prețuri excepționale.

Rețeaua de magazine LillaPois a fost dezvoltată de Auchan în Italia, primul magazin fiind deschis în anul 2014, iar în prezent, rețeaua LillaPois din Italia a ajuns la 60 de magazine. Ca răspuns la succesul înregistrat, conceptul a fost preluat, în 2016, în Rusia, unde rețeaua numără, în prezent, 5 magazine – toate în Moscova.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.