S-a deschis Ikea Pallady, cel mai mare magazin din sud-estul Europei al companiei suedeze

Ikea Pallady București, cel mai mare magazin din sud-estul Europei al companiei suedeze, și al 431-lea în lume, și-a întâmpinat primii clienți. Valoarea totală a investiției în magazin este de aprope 90 de milioane de euro.


Magazinul de 37.000 de metri pătrați va pune la dispoziția clienților aproape 10.000 de produse, care combină forma, funcționalitatea, calitatea, sustenabilitatea și prețul scăzut. Ikea Pallady este deschis în fiecare zi de la 10.00 la 22.00, în timp ce restaurantul este deschis de la 9.00 la 21.00.

Magazinul are trei modele de interioare integrale și 58 de camere mobilate care oferă idei și inspirație, realizate pe baza cunoștințelor despre casele românilor, răspunzând nevoilor locale în ceea ce privește mobilarea locuinței cu soluții și produse accesibile.

Pe lângă un loc de joacă supravegheat, dedicat copiilor, magazinul va găzdui, de asemenea, un restaurant care servește atât specialități suedeze, precum și preparate românești, cu o capacitate de 550 locuri. Clienții vor avea la dispoziție 1.300 de locuri de parcare – parte dintre acestea în subteran, dar și patru stații de încărcare pentru mașinile electrice.

Magazinul va oferi, de asemenea, un serviciu de buy-back care le va permite clienților noștri să-și aducă mobilierul Ikea uzat care este încă în stare foarte bună sau bună și să primească la schimb un voucher.

Deschiderea a fost marcată simbolic prin plantarea unui copac la care au participat Sara Del Fabbro, CEO al Ikea South East Europe, Vladislav Lalic, Property și Expansion Manager al Ikea South East Europe și Cas Lachaert, Store Manager al Ikea Pallady.

Alături de reprezentanții Ikea, la ceremonie s-au aflat Anneli Lindahl Kenny – Ambasadorul Suediei în România, Ștefan-Radu Oprea, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat și Robert Negoiță – primarul sectorului 3.

„Deschizând acest magazin răspundem numărului tot mai mare de clienți din România – numai în ultimul an Ikea a înregistrat o creștere de 11%, care face din această țară una dintre cele mai performante piețe Ikea din lume! Suntem foarte mândri de acest rezultat fantastic și suntem mai mult decât optimiști că vom continua cu o performanță excelentă în viitor!”, a spus Sara Del Fabbro, CEO al Ikea South East Europe.

Ingka Group este lider mondial în retailul de mobilier și decorațiuni. Magazinele Ikea oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier și soluții accesibile pentru acasă. Ingka Group deține și operează 423 de magazine în 52 de țări (31 August 2018).

Magazinul Ikea din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea Ikea România a devenit parte din Ingka Group. În anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul Ikea din România a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni și 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.ikea.ro.

Articolul precedentKaufland România a lansat inițiativa “Hai să mâncăm afară”
Articolul următorLidl inaugurează în București un magazin cu suprafață verde de peste 2.700 m²
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro