Fie că este vorba despre pauza de masă la serviciu sau despre prânzul din weekend cu familia, prin inițiativa “Hai să mâncăm afară” – Kaufland își propune să inspire românii să ia mai des mesele în aer liber. În magazine, clienții vor găsi un sortiment bogat pentru mesele afară, de la produsele marcă proprie K-to go, diverse preparate alimentare și până la obiecte de grădină sau grătar.
În cadrul inițiativei, retailerul va organiza mese în aer liber, în fața clădirilor de birouri, la festivalurile muzicale la care este partener, va oferi inspirație prin idei de rețete și va provoca oamenii să-și schimbe obiceiurile, să găsească locuri noi, inedite sau la îndemână, în care să ia masa afară.
Cu ocazia lansării campaniei, Kaufland a invitat influenceri și celebrități să se bucure de un picnic în aer liber, în cadrul unei excursii pitorești la cules cireșe, în livada unuia dintre producătorii români care livrează fructe de sezon în magazinele Kaufland.
Inițiativa face parte din campania “Mâncarea bună este”, și pornește de la faptul că tot mai puțini români petrec timp afară, iar mesele au adesea loc doar în interior, în fața monitorului sau pe fugă.
Pentru Kaufland, colaborarea cu producătorii locali reprezintă o prioritate, aceasta fiind unul dintre punctele cheie în politica de achiziții la nivel de grup. În prezent, 76% din furnizorii Kaufland sunt români, procent care crește de la an la an.
Pe www.kaufland.ro, clienții Kaufland pot găsi o colecție de elemente utile, educative sau inspiraționale, care redefinesc rolul mâncării de zi cu zi și oferă idei care pot transforma orice masă într-una cu adevărat bună.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România.