Romania este prima tara din UE in care BAT lanseaza glo, un produs care incalzeste tutunul

0
70

Romania este prima tara din UE in care BAT lanseaza glo, un produs care incalzeste tutunul. Dispozitivul incalzeste – nu arde – stickuri din tutun la aproximativ 240 °C. Cum nu exista un proces de ardere, asa cum se intampla in cazul tigarilor traditionale, utilizarea lui produce mai putin miros, si nu genereaza scrum. Dispozitivul glo este disponibil incepand de astazi in toata tara, pe www.glo.ro, si in magazinul dedicat din Baneasa Shopping City, Bucuresti.

Pretul promotional la prima achizitie a dispozitivului, impreuna cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un pret comparabil cu cel al unui pachet de tigarete (17 Lei).

Glo nu produce fum, ci vapori. Vaporii formati prin incalzirea stickurilor speciale din tutun genereaza un gust natural de tutun, dar contin cu aproximativ 90% pana la 95% mai putine substante nocive decat fumul de tigara. Glo are potentialul de a fi mai putin riscant decat fumatul traditional.

Principalul avantaj al produsului este simplitatea: un singur aparat, un singur buton, niciun dispozitiv extern de incarcare si o baterie care, incarcata complet, este suficienta pentru consumul a pana la 30 de Neostiks.

„glo este rezultatul unui proces de patru ani de cercetare care a implicat resurse impresionante si este cu adevarat un produs de inalta performanta. Este simplu de utilizat datorita butonului unic, iar puterea extraordinara a bateriei face ca o singura incarcare sa fie suficienta pentru utilizarea a pana la 30 de Neostiks”, a declarat Richard Widmann, Area Director al British American Tobacco Southern Central Europe.

Glo va fi utilizat impreuna cu stickuri din tutun asemanatoare vizual tigaretelor, dezvoltate exclusiv de catre specialisti in tutun pentru a oferi consumatorilor gustul autentic al tutunului, fara a implica ardere. Kent Neostiks vor fi disponibile in trei arome diferite: „Bright Tobacco” (aroma de tutun), „Citric Mix” (aroma de citrice) si „Fresh Mix” (mentol).

„British American Tobacco este liderul pietei de tutun din Romania, cu o cota de piata de 55%, brandul Kent reprezentand circa un sfert din consumul total la nivel national. Lansarea glo in Romania, in premiera in Uniunea Europeana, completeaza portofoliul companiei cu un produs nou, inovator, care are potentialul de a fi semnificativ mai putin nociv decat tigarile traditionale”, a declarat Richard Widmann.

Produsul este deja extrem de apreciat in Japonia: 1 din 10 fumatori a inlocuit fumatul cu glo in Sendai, unul din cele mai mari orase din Japonia si cel in care glo a fost lansat in decembrie 2016. Mai mult, 60% din cresterea de piata a categoriei a produselor care incalzesc tutunul in Japonia se datoreaza glo, odata cu lansarea produsului pe acea piata.
BAT isi propune sa ofere fumatorilor adulti o gama de produse cu potential de risc redus fata de tigari. BAT a sustinut si demonstrat acest angajament printr-o investitie de peste 2,5 miliarde de dolari in ultimii sase ani pentru dezvoltarea si furnizarea unor alternative care au potentialul de a fi considerabil mai putin riscante decat tigarile obisnuite. La nivel global, peste 1.500 de oameni de stiinta, ingineri si specialisti in tutun lucreaza in centrele de cercetare si dezvoltare ale companiei. Scopul principal este de a le oferi fumatorilor adulti o gama de produse inovatoare, cu o pondere semnificativa a resurselor de cercetare si dezvoltare alocate solutiilor alternative la fumat care au un potential de risc semnificativ redus.

In plus, BAT a lansat produse inovatoare de noua generatie (produse de vapat si de incalzire a tutunului) pe 16 piete la nivel global, precum SUA, Marea Britanie, Coreea de Sud, Rusia, Franta, Italia si Japonia.

Glo este un produs de incalzire a tutunului conceput sa ofere o experienta usoara de utilizare si in conformitate cu cele mai inalte standarde de calitate si siguranta. Acesta include o serie de caracteristici de siguranta, precum:
 glo™ este realizat din aluminiu de inalta calitate si are o baza robusta din plastic. Materialele interioare sunt confectionate din plastic termic rezistent la caldura, un tub de vid care asigura o temperatura exterioara rece la atingere, o tehnologie de incalzire rapida si o baterie Li-Ion de inalta calitate.
 Dispozitivul se opreste in caz de supraincalzire si are caracteristici care il protejeaza de incarcarea incorecta.
 Dispozitivul a fost testat de o organizatie independenta recunoscuta la nivel mondial in ceea ce priveste standardele internationale de siguranta pentru dispozitivele destinate consumatorilor.

British American Tobacco este al doilea cel mai mare contribuabil la bugetul de stat al Romaniei. BAT contribuie anual cu aproximativ 1,6 miliarde de euro, sub forma de accize si impozite (din totalul de 3 miliarde de euro, contributia totala a industriei tutunului). In ultimii 10 ani, intre 2007 si 2016, compania a contribuit cu mai mult de 12,5 miliarde de euro la economia din Romania. BAT creeaza in mod direct aproape 2.500 de locuri de munca si alte 25.000 de locuri de munca indirect, prin intermediul lantului de furnizori si distributie. BAT detine o cota de piata de 55% din piata de tutun din Romania.
Primul produs de ultima generatie in Romania, iFUSE, a fost lansat acum aproape doi ani. iFUSE este un hibrid care utilizeaza vaporii unui lichid de nicotina pentru a incalzi tutunul.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentMallul din Ramnicu Valcea, cel mai important din regiune, si-a deschis portile pentru valceni
Articolul următorProfi deschide sapte magazine noi
Daniela Oancea

Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017.
Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.