Richard Heerink s-a alăturat echipei de conducere a Ursus Breweries, în calitate de Vicepreședinte Strategy & Insights

Richard Heerink este noul Vicepreședinte Strategy & Insights al Ursus Breweries.
Richard Heerink este noul Vicepreședinte Strategy & Insights al Ursus Breweries.

În noul său rol de vicepreședinte Strategy & Insights al Ursus Breweries, Richard Heerink va gestiona proiecte interfuncționale și va asigura implementarea strategiei și ambițiilor Ursus Breweries.

Olandezul Richard Heerink are peste 15 ani de experiență în industria berii în piețe precum Țările de Jos, Germania sau Austria, deținând poziții de conducere în departamentele comercial, financiar sau supply chain. Și-a început cariera în industria berii în 2007, în Țările de Jos, pentru SAB Miller. Apoi, a fost promovat în funcția de Director Financiar pentru operațiunile din Germania și a preluat treptat funcții de conducere și în zona comercială.

Începând cu 2017, Richard a fost Country Director pentru Germania, în cadrul Asahi Europe & International. Din 2020 a condus operațiunile atât în Germania, cât și în Austria, construind echipe de succes, creând o cultură puternică și modelând o strategie de creștere optimă.

„Sunt bucuros să mă alătur Ursus Breweries și să am șansa de a-mi aduce contribuția în cadrul celui mai mare producător de bere din România. Sunt încrezător că, împreună cu echipa existentă, vom putea să impulsionăm în continuare succesul companiei, să acceleram creșterea portofoliului nostru și să obținem rezultate excelente și în următorii ani.” – a declarat Richard Heerink.

Numirea lui Richard, considerând experiența sa în industria berii, precum și în cadrul Asahi Europe & International, continuă ambiția companiei de a construi o echipă de conducere diversă și puternică, cu experiențe și expertiză variate și cu același angajament pentru excelența.

Articolul precedent(P) Alexandrion Group trage un semnal de alarmă ȋn privinţa băuturilor alcoolice contrafăcute, printr-un spot video care pregăteşte lansarea noii identităţi vizuale a mărcii Cava D’Oro  
Articolul următorAlex Dona: Vinul românesc trebuie să devină un brand la export. După aceea, fiecare cramă din România va vinde mai ușor
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.