Rewe România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde de lei în 2017

0
508

Rewe România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde de lei în 2017, cu 5% mai mult decât în anul precedent. Pentru divizia Penny Market, creșterea like for like înregistrată a fost de 17% mai mult față de 2016.

Michael Jager, Executive Board Member, Discount International, a declarat că în anul financiar 2017, grupul Rewe a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, până la 58 de miliarde de euro, 30% din cifra de afaceri fiind realizată în afara Germaniei. “Penny Market a contribut din plin la succesul grupului, prin filialele din Italia, Austria, Ungaria, România și Republica Cehă.”

Grupul Rewe a investit totodată peste 482 de milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei din România în 2017, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și 3 centre logistice. De asemenea, contribuția Rewe România la bugetul de stat în anul precedent a fost de peste 136 milioane de lei.

“În 2017, Penny Market a înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016 și ne-am extins rețeaua cu 26 de magazine. Planul de creștere pentru 2018 este de 20-25 de magazine. Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de unități.”, a declarat Daniel Gross, Director General Rewe România.

În 2017 au fost dezvoltate o serie de programe sociale în parteneriat cu World Vision, Salvați Copiii și Habitat for Humanity, programe pe care compania se angajează să le continuie și în 2018.

Penny Market și-a mărit și numărul de angajați: în anul 2017, lucrau în total 4.300 de angajați în companie, cu 8% mai mult în comparație cu anul 2016. Printre beneficiile oferite angajaților se numără un pachet salarial atractiv plus bonus de performanță, training pentru dezvoltare profesională, bonus de loialitate, bonus pentru recomandarea unui viitor coleg, asigurare medicală privată, tichete de masă și tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor, precum și scutece pentru nou născuți și pachete de școală pentru copiii angajaților.

Daniel Gross, Directorul general al Rewe România a estimat o creștere a cifrei de afaceri cu 12-13% pentru Penny Market în 2018. Planurile Penny Market includ: investiții în expansiune în conformitate cu certificarea ISO 50 001, încheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor, dar și extinderea colaborării cu producătorii români. La acestea se adaugă activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului.

Compania va moderniza rețeaua de magazine punând accent pe design, eficientizarea proceselor de organizare folosind noile tehnologii și va dezvolta game de produse cu accent pe prospețimea și varietatea acestora.

Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, Penny Market se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești.