Rețeaua Penny se extinde cu un nou magazin în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov

Discounterul Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov. Astfel, rețeaua Penny ajunge la un număr total de 284 de magazine.

Magazinul Penny din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, sat Ștefăneștii de Jos, nr. 54A, are o suprafață totală de 847.85 m2, patru case de marcat si 14 angajați. Totodată, magazinul dispune de 78 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Designul noului magazin Penny Punct din Ștefăneștii de Jos este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Până la sfârșitul anului 2021, rețeaua va număra 300 de magazine, iar în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 284 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.

Articolul precedentMișcarea națională „Și eu trăiesc sănătos!” – SETS. Rezultatele metodologiilor noi de învățare rapidă, la finalul celei de a XI-a ediții
Articolul următorPrefera Foods a atras 5 milioane EUR printr-un plasament privat de obligațiuni, intermediat de TradeVille
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.