Rețeaua Penny Market ajunge la un număr de 242 de magazine în România

Rețeaua de magazine Penny Market se extinde cu o nouă unitate în București și ajunge la 242 de spații deschise în România. Noul magazin situat pe Strada Sfântu Gheorghe, Nr. 46, Pantelimon, Județul Ilfov, are un spațiu de vânzare de 814 m2 și o echipă de 14 angajați ce va fi alături de clienți zi de zi, de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminica între 08:00 – 21:00.

Unitatea dispune și de un număr de 63 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități, și patru case de marcat.

Ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele sub noul concept, future store, magazinul are un format modern. În cadrul procesului de remodelare, accentul a fost pus pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi.


Acoperișul Penny Market Pantelimon este prevăzut cu panouri fotovoltaice, răspunzătoare pentru transformarea energiei solare în energie electrică.

Cu o strategie de expansiune ambițioasă, produse de calitate ce provin de la furnizori și producători locali și o atenție constantă la nevoile clienților, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România.

Pentru mai multe informații despre promoțiile valabile în noul magazin din București, se poate accesa website-ul oficial al rețelei.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua din România este alcătuită din 242 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați.

Articolul precedentLidl ajunge la 32 de magazine în București
Articolul următorFestivalul de Vin din Selgros Bacău ajunge la cea de-a patra ediție
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro