Reckitt Benckiser a anunțat rezultatele financiare ale grupului pe 2017

CEO-ul grupului Reckitt Benckiser, Rakesh Kapoor, a declarat astăzi, 19 februarie, că se așteaptă la creșterea vânzărilor like for like în 2018, după ce compania a suferit o perturbare serioasă a activității în urma atacurilor cibernetice majore suferite în Q3 2017.

Totuși, Reckitt Benckiser ar putea avea cea mai proastă zi de tranzacționare pe bursă din ultimii șapte ani, scrie presa internațională, în urma raportului financiar pe anul 2017, făcut public astăzi de multinaționala britanică.

Compania, care deține în portofoliu mărci precum Gaviscon, Nurofen și Dettol, a început deja să înregistreze o ușoară reabilitare în trimestrul al patrulea al anului financiar 2017, cu o creștere a vânzărilor like for like de 2%. Deși cifrele au fost în concordanță cu așteptările companiei, analiștii de la Investec au constatat că rezultatul a fost „puțin mai mic decât speranțele mai optimiste, precum și în raport cu performanța competitorilor săi în sezonul de gripă”.

Acțiunile din companie au continuat să scadă astăzi cu 5,3% odată cu publicarea rezultatelor finacniare, până la 62,24 de lire sterline. Dacă prețul acțiunilor va continua să scadă, Reckitt va înregistra probabil cea mai accentuată scădere a acțiunilor sale înregistrată de indexul The Financial Times Stock Exchange din aprilie 2011 până astăzi.

Articolul precedentOpt cooperative agricole s-au asociat și au format UNSCV
Articolul următorKaufland România a obținut certificarea ISO 50001 – sistemul de management al energiei
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro