Râureni își extinde protofoliul cu un nou produs

Trei noi sortimente de muștar, cu gust intens și rețete reinterpretate, au fost lansate sub brandul Râureni: Râureni Muștar Clasic, Râureni Muștar Iute și Râureni Muștar Dulce.

Realizate în colaborare cu experți în arta culinară, cu atenție deosebită la ingredientele folosite, de origine naturală, noile rețete de muștar de la Râureni aduc un plus de savoare și finețe gustului clasic al celebrului produs, într-un ambalaj cu design inovativ și accent pe notele naturale, specifice celor trei noi sortimente.

“Pornind de la rețetele reinterpretate de experții noștri, am adunat în noile sortimente de Muștar cele mai bune ingrediente ce transformă binecunoscutul produs, în adevărata vedetă a meselor reușite. Prin notele moderne ale rețetelor, prin finețea și intensitatea gustului, noul Muștar Râureni se ramarcă drept un produs excepțional ce complimentează cu succes orice reteță, indiferent de complexitatea ei, și cu un preț accesibil în categoria sa”, a declarat Georgiana Mutu, Director de Marketing Râureni.

Noile sortimente sunt lansate sub sloganul Râureni muștar. Restul vine natural, ce reflectă noua poziționare Râureni în zona natural-modern.

Râureni este unul dintre cele mai cunoscute branduri românești, cu o tradiție de peste 50 de ani în prepararea fructelor și legumelor după rețete autentice.

Articolul precedentWine of Moldova, prezent cu un număr record de crame la Festivalul RO-Wine
Articolul următorDaniel Toma și al său sparanghel verde, de România
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.