Prospeteria, noua alternativă de gustări sănătoase din magazinele Carrefour

Ca parte a strategiei globale Act for Food, lansată în 2018, Carrefour România continuă demersurile spre tranziția la o alimentație sănătoasă. Recent, retailerul francez a lansat în rețeaua sa de magazine conceptul Prospeteria, o zonă de gustări ready-to-eat pentru toți cei aflați în căutarea unor alternative mai sănătoase, pentru o energizare rapidă sau chiar pentru masa de prânz. Cu o gamă diversificată de produse proaspete, de la fructe și legume, salate, sandvișuri, până la băuturi precum apă sau sucuri naturale de fructe 100% fresh, nepasteurizate, fără aditivi sau coloranți, Prospeteria își propune să devină o preferință a clienților cu un stil de viață activ, atenți la alegerile alimentare.

Produsele din cornerul Prospeteria sunt disponibile în prezent în 43 de hipermarketuri Carrefour din toată țara şi o selecție de magazine de tip supermarket şi proximitate. Proiectul Prospeteria contribuie la misiunea retailerului de a-i ajuta pe români să facă tranziția spre o alimentație sănătoasă, alegând naturalețea ingredientelor și prospețimea gustului. Act for Food, programul-umbrelă al Grupului Carrefour, își propune să încurajeze atât clienții, cât și angajații să dezvolte obiceiuri alimentare sănătoase, astfel încât gama de produse disponibilă în această zonă a fost atent creată cu ajutorul specialiștilor Carrefour din zona de Gastronomie.

„Dorim să le oferim clienților noștri o experiență optimă la cumpărături, astfel că ne bucurăm să le punem la dispoziție cel mai nou proiect Carrefour, Prospeteria. Proiectul vorbește de la sine, fiind dezvoltat în parteneriat cu Dorna, apa îmbuteliată în România, și un furnizor de fructe, Microfruits, o companie cu acționariat 100% românesc. Sperăm că Prospeteria să devină în scurt timp un brand Carrefour cunoscut și iubit în rândul consumatorilor”, a declarat Radu Gherman, Director de Achiziții Produse Proaspete Carrefour România.

Și lista nu se oprește aici: Carrefour își propune să aducă permanent noi produse sub umbrela Prospeteria, prin dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii autohtoni, amprenta locală fiind unul dintre pilonii strategici ai retailerului.

Articolul precedentCora extinde serviciul de livrare la nivel național. Excepţie fac produsele proaspete.
Articolul următorProiecte cheie ale anului 2022 pentru promovarea vinurilor moldoveneşti
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.