Mondelēz International și-a anunțat angajamentul conform căruia până în 2025 programul de sustenabilitate Cocoa Life va oferi 100% din volumul de cacao necesar pentru brandurile de ciocolată ale companiei.
Cocoa Life contribuie la transformarea pozitivă a lanțului de aprovizionare cu cacao prin creșterea randamentelor din fermele existente, construind comunități puternice de cacao și prevenind despăduririle.
Astăzi, 43% din brandurile de ciocolată Mondelēz International obțin cacao prin programul Cocoa Life. Până în 2025, brandurile internaționale iubite și cele preferate la nivel local, inclusiv Toblerone și Lacta, se vor alătura celor care au deja ca sursă exclusivă programul Cocoa Life, precum Milka, Côte d’Or și Cadbury Dairy Milk. Această extindere va reprezenta o creștere a numărului de fermieri și comunități pe care Mondelēz International le sprijină în șase țări de origine pentru cacao: Ghana, Coasta de Fildeș, Indonezia, Republica Dominicană, India și Brazilia.
În momentul lansării programului Cocoa Life în 2012, Mondelēz International s-a angajat să investească 400 de milioane de dolari timp de 10 ani pentru a contribui la crearea unui lanț de aprovizionare cu cacao prin creșterea productivității și împuternicirea comunităților locale de cacao pentru a-și îmbunătăți rezistența. Astăzi, programul funcționează direct cu fermierii și comunitățile de cacao pentru a-și transforma mijloacele de trai punând accent pe competențe, educație și acces la resurse esențiale, precum materialele de plantare și protecția culturilor.
De asemenea, Mondelēz International a lansat raportul anual al Cocoa Life 2018, primul raport de impact pe scară largă din industria de cacao, care arată rezultate încurajatoare ale primilor șase ani de program. Programul lucrează cu peste 142.000 de fermieri pentru a crește mai multă cacao în fermele lor, sprijină mai mult de 1.400 de comunități să se dezvolte și astfel să se obțină cacao pentru 43% din ciocolata produsă de companie astăzi.