Programul Cocoa Life va livra 100% din producția de cacao necesară pentru brandurile companiei

Mondelēz International și-a anunțat angajamentul conform căruia până în 2025 programul de sustenabilitate Cocoa Life va oferi 100% din volumul de cacao necesar pentru brandurile de ciocolată ale companiei.

Cocoa Life contribuie la transformarea pozitivă a lanțului de aprovizionare cu cacao prin creșterea randamentelor din fermele existente, construind comunități puternice de cacao și prevenind despăduririle.

Astăzi, 43% din brandurile de ciocolată Mondelēz International obțin cacao prin programul Cocoa Life. Până în 2025, brandurile internaționale iubite și cele preferate la nivel local, inclusiv Toblerone și Lacta, se vor alătura celor care au deja ca sursă exclusivă programul Cocoa Life, precum Milka, Côte d’Or și Cadbury Dairy Milk. Această extindere va reprezenta o creștere a numărului de fermieri și comunități pe care Mondelēz International le sprijină în șase țări de origine pentru cacao: Ghana, Coasta de Fildeș, Indonezia, Republica Dominicană, India și Brazilia.

În momentul lansării programului Cocoa Life în 2012, Mondelēz International s-a angajat să investească 400 de milioane de dolari timp de 10 ani pentru a contribui la crearea unui lanț de aprovizionare cu cacao prin creșterea productivității și împuternicirea comunităților locale de cacao pentru a-și îmbunătăți rezistența. Astăzi, programul funcționează direct cu fermierii și comunitățile de cacao pentru a-și transforma mijloacele de trai punând accent pe competențe, educație și acces la resurse esențiale, precum materialele de plantare și protecția culturilor.

De asemenea, Mondelēz International a lansat raportul anual al Cocoa Life 2018, primul raport de impact pe scară largă din industria de cacao, care arată rezultate încurajatoare ale primilor șase ani de program. Programul lucrează cu peste 142.000 de fermieri pentru a crește mai multă cacao în fermele lor, sprijină mai mult de 1.400 de comunități să se dezvolte și astfel să se obțină cacao pentru 43% din ciocolata produsă de companie astăzi.

Articolul precedentVascar aniversează 35 de ani de activitate cu premii pentru consumatori
Articolul următorTaco Bell deschide primul restaurant din vestul țării, în ansamblul mixt Openville, din Timișoara
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com