Porți Deschise la fabrica Danone din București

Danone România lansează în data de 18 octombrie 2023 a XI-a ediție a programului „Vino Acasă la Danone”, la fabrica de iaurt din București. Programul cuprinde vizite ghidate pentru grădinițe și școli.

Micii vizitatori vor călători pe drumul iaurtului și vor primi răspunsuri la toate întrebările, de la ce conține rețeta produsului Danone preferat și până la întreg procesul prin care trece laptele pentru a deveni un iaurt delicios.

Ghizii pentru vizitele din fabrică sunt chiar angajații Danone, dar micii participanți vor avea ocazia să întâlnească și ajutoarele de pe linia de paletare, mai exact roboții Spider Man, Vasilică, Vasilică cel Mic și Gemenii Arcil.

În cadrul experienței educative, micii vizitatori vor beneficia și de un curs de ergonomie susținut de un specialist ai partenerilor Danone, ActiveLife.

„Iaurtul Danone s-a născut la Barcelona, acum mai bine 100 de ani, iar în România îl producem de peste 24 de ani. Echipa mea deschide cu mândrie porțile fabricii, atât pentru grădinițe, cât și pentru școli, de mai bine de zece ani: veți afla și veți vedea cum laptele provenit de la fermierii și gospodarii locali devine iaurtul delicios cu care au crescut generații de copii. Vă așteptăm cu entuziasm și iaurt bun!”, declară Bogdan Joița, Director al fabricii Danone din București.

Anual, peste 5.000 de copii și peste 500 de cadre didactice pășesc pe poarta fabricii Danone România din București, pentru a afla povestea din spatele celor peste 1 milion de iaurturi care ajung zilnic pe rafturile magazinelor.

Pentru înscrieri, școlile și grădinițele interesate trebuie să completeze formularul disponibil la adresa www.danone.ro/acasa-la-danone/ cu data și intervalul orar preferat, în categoria „Copii”. O vizită poate acomoda un grup de maximum 30 de persoane și durează 60 de minute.

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996, iar la trei ani după modernizarea și retehnologizarea acesteia, au fost produse primele iaurturi Danone în România.

În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 13 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte, din care aproximativ 90% este lapte românesc. În 2022, compania Danone a colectat lapte proaspăt de la 22 de ferme mari si peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete, produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa).

Articolul precedentFreshful by eMAG: peste 60% dintre comenzile de toamnă conțin fructe, cele mai căutate fiind merele
Articolul următorNetopia sărbătorește 20 de ani cu un nou CEO și o nouă echipă de conducere
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.