Plăcinta cu mere a Carrefour România a doborât recordul Guiness World Records

Cea mai lungă plăcintă cu mere feliată a Carrefour România a doborât recordul Guiness World Records pentru secțiunea Longest line of pie slices, cu o lungime de 2.371,20 de metri. Preparatul a fost realizat de către brutarii Carrefour România, din mere de la producătorii locali.

Pentru certificarea recordului, un adjudecător oficial al Guinness World Records s-a ocupat de măsurarea exactă a dimensiunilor, stabilind dacă toate criteriile de jurizare au fost îndeplinite corespunzător. Recordul anterior a fost obținut în 2017, când Téléthon și Carrefour (Franța) au realizat o plăcintă cu lungimea de 421,60 metri.

Pentru realizarea preparatului au fost utilizate 2 tone și jumătate de făină și peste 5 tone de mere românești. Plăcinta a fost pregătită în laboratoarele proprii Carrefour, iar peste 100 de brutari din hipermarketurile din București, Brăila și Ploiești au contribuit la înscrierea acesteia în Cartea Recordurilor. Rețeta aleasă este una tradițională și urmează să fie introdusă în toate hipermarketurile din țară.

„Recordul a reprezentat încă de la început o provocare pentru Carrefour România. Am vrut să le reamintim clienților noștri de gustul copilăriei printr-un desert cunoscut tuturor, celebra plăcintă de mere, într-un mod surprinzător. La Carrefour susținem și încurajăm dezvoltarea micilor producători locali, iar mobilizarea pentru îndeplinirea recordului a însemnat implicarea totală a acestora în proiect. Ne bucurăm că le putem oferi, zi de zi, consumatorilor opțiuni alimentare sănătoase și de calitate, pentru ca aceștia să poată mânca mai bine, oriunde și oricând.”, spune Silviu Diaconu, Director Achiziții Fructe și Legume al Carrefour România.

Carrefour a decis ca după certificarea tentativei oficiale de către Guinness World Records, plăcinta să fie donată centrelor de copii din București.

Articolul precedentMagazinul Kaufland din Barbu Văcărescu este reorganizat după o strategie antiplastic
Articolul următorInvestiție greenfield de 45 milioane de euro într-o nouă fabrică Dunapack, la Bolintin-Deal
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com