Peste 300 de sortimente de bere vor fi comercializate la actuala ediție a târgului de bere Auchan

Auchan România anunță debutul celei de-a XII-a ediții a Târgului de Bere, cel mai mare târg de bere din comerț din România și unul dintre evenimentele emblematice ale companiei. Astfel, în perioada 23 iunie – 20 iulie 2021, în toate hipermarketurile Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, clienții vor avea acces la o selecție extinsă de sortimente de bere, dar și la o gamă variată de produse complementare servirii acesteia.

Târgul de Bere organizat în acest an de Auchan propune clienților peste 300 de sortimente de bere, din care 175 sunt din România. În plus, 55 dintre acestea sunt beri artizanale românești fabricate de producători locali, printre care: Berarium, Capra Noastră, Fabrica de bere bună, Fabrica de Bere sau Fabrica Grivița.

Totodată, în cadrul târgului, clienții retailerului vor putea alege din peste 150 de beri de renume internațional, inclusiv noutăți din țări, precum: Franța, Belgia, Germania, Cehia, Marea Britanie, Austria sau Finlanda. Printre sortimentele noi ale ediției curente se numără Belzebut Blonde, bere fabricată în Franţa, care face parte dintr-o gamă largă de beri aromate; Blanche de Namur, cu o aromă ușor fructată, precum și Duchesse De Bourgogne, La Gauloise sau Lindemans.

În ceea ce privește oferta berilor de import, clienții vor regăsi specialități bavareze, precum Paulaner, Apostel, Konig Ludwig, Hop si Franziskaner, de abație (Leffe), craft – Kastel, Chouffe sau Hobgoblin și trapiste, precum Chimay sau La Trappe.

Potrivit datelor companiei, tendințele din piața de bere observate anul acesta vizează în principal dezvoltarea categoriei de sortimente aromatizate, atât în varianta cu alcool, cât și fără. Propunând o gamă largă pentru toate gusturile și toate buzunarele, Târgul de Bere din Auchan se adresează atât consumatorilor amatori, cât și cunoscătorilor.

„Îi invităm pe români să se bucure de diversitatea ofertei, de noutățile și exclusivitățile din cadrul acestui târg, precum și de experiențele din magazinele noastre pe care le-am pregătit cu ocazia acestui eveniment.”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Târgul de Bere din acest an se derulează în toate hipermarketurile Auchan, dar și virtual în magazinul auchan.ro, de unde clienții pot comanda online sortimentele preferate. Comenzile pot fi livrate la domiciliu, la nivel național, standard sau expres, sau ridicate din cel mai apropiat magazin Auchan prin serviciile gratuite Click&Collect și Drive.

Potrivit Auchan, în 2020, în cadrul Târgului de Bere, preferata românilor a fost berea românească. Anul acesta, clienții vor avea acces la o selecție extinsă de sortimente de bere, dar și la o gamă variată de produse complementare servirii acesteia, precum pahare, halbe, dar și o vastă selecție de gustări.

Articolul precedentToyota Material Handling România aniversează 25 de ani de activitate (P)
Articolul următorNestlé organizează a cincea ediție a școlii de vară Summer’s Cool și lansează YOUth eBusiness Academy
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.