Peste 140 de producători locali în programul Gusturi românești de la gospodari al Mega Image

Mega Image continuă, pentru al șaselea an consecutiv, programul „Gusturi românești de la gospodari”, dezvoltat împreună cu producătorii locali din zona de sud-est a țării pentru șase legume de sezon, care ajung direct pe rafturile magazinelor: roșii, ardei bianca, salată verde, castraveți cornișon, ardei kapia și vinete.

În prezent, programul „Gusturi românești de la gospodari” include peste 140 de fermieri care cultivă legume pe o suprafață totală de peste 86 de hectare, alături de un inginer agronom dedicat, care verifică fiecare etapă a culturii și se implică direct în testarea legumelor înainte de livrarea în magazine.

Alexandru Minea, Fierbinți, Ferma de legume

„Am crescut de la an la an un program unic pe piață prin modul în care ne implicăm în cultivarea legumelor alături de fermieri, pentru a le oferi consumatorilor noștri în fiecare sezon șase legume cu gust autentic, cotrolate în fiecare etapă de creștere. Mai mult, programul Gusturi românești de la gospodari aduce beneficii și pentru producători, de la stabilitate financiară la formarea lor continuă în legumicultură prin consultanță de specialitate, cu impact direct asupra agriculturii locale. Vom continua investiția în acest program pentru a face cu adevărat o diferență în calitatea produselor pe care le oferim clienților, din producția locală,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

“Agricultura locală are multe provocări, dar care pot fi ușor depășite prin multă implicare, perseverență și mai ales foarte multă muncă. Așa am crescut și noi acest program alături de fermierii care s-au alăturat și au înțeles că împreună suntem o echipă, că putem să creștem legume sănătoase dacă le supraveghem atent fiecare pas,” spune Emil Ilin, VP Comercial Mega Image.

Emil Ilin, VP Comercial Mega Image

Pentru a obține legume recunoscute pentru gustul autentic, fiecare pas din procesul de cultivare este îndeaproape supervizat, astfel:
• Solul și apa sunt testate și analizate pentru a stabili intervențiile necesare pentru recolte.
• Semințele sunt atent selecționate folosind hibrizi profesionali tradiționali, care asigură gustul autentic al legumelor, dar și uniformitatea culturilor.
• Consultanță de specialitate și supervizare pentru fiecare pas al recoltei: inginerul agronom dedicat programului intervine în fiecare pas al procesului tehnologic, în funcție de necesitățile fiecărei culturi. În plus, programul oferă o soluție unică pe piață prin intervenția cu prădători naturali pentru combaterea dăunătorilor în culturile de ardei gras și kapia.
• Legumele sunt testate înainte de a ajunge la raft: fiecare cultură este testată în laborator pentru controlul calității înainte de livrare în magazine.

În plin sezon de vară, imediat după cules, legumele sunt livrate zilnic în magazinele Mega Image și Shop&Go, direct de la producători pentru a asigura prospețimea și gustul autentic.


Campania de comunicare a programului în magazine oferă consumatorilor informații despre proveniența legumelor, despre etapele de cultivare și despre gospodarii care le cultivă cu pasiune și iscusință. Mai multe detalii despre programul Gusturi Românești de la gospodari și gama de legume-fructe de sezon disponibile sub marca proprie Gusturi Românești sunt incluse și în secțiunea dedicată din website.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 705 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești

Articolul precedentOlympus a investit 4 milioane de euro într-o stație de biogaz la Hălchiu, județul Brașov
Articolul următorCoca-Cola HBC va lansa Costa Coffee pe mai multe piețe, inclusiv România
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com