Perla Harghitei estimează o creștere de două cifre și în 2025

hdr

Perla Harghitei, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața apei minerale naturale din România, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 38,5 milioane de euro, în creștere cu 26% față de anul precedent, se anunță într-un comunicat transmis redacției.

Rezultatele înregistrate de Perla Harghitei au fost susținute de o serie de factori strategici, precum dezvoltarea echipei comerciale, extinderea și consolidarea canalelor de distribuție (modern și traditional trade, HoReCa și eCommerce), investițiile în promovarea celor două branduri din portofoliul companiei – Perla Harghitei și TIVA Harghita. Evoluția a fost susținută  și de investițiile în infrastructura de producție.

Una dintre investițiile-cheie finalizate în 2024 a fost noua stație de management al apei, în valoare de 5,4 milioane euro. Aceasta a permis reducerea pierderilor anuale cu circa 5 milioane de litri și a contribuit la îmbunătățirea sustenabilității și a eficienței operaționale. Și în acest an, compania continuă investițiile. Un proiect important presupune instalarea unui sistem fotovoltaic cu o capacitate de producție de aproximativ 890 MWh/an, suficient pentru a acoperi consumul energetic din lunile de iarnă. Investiția, în valoare totală de 450.000 euro — dintre care 360.000 euro provin din fonduri europene — va contribui la reducerea emisiilor de CO₂ cu circa 545 de tone anual.

Am demonstrat că performanța este posibilă într-o industrie complexă și aglomerată. 2024 a fost un an al dezvoltării– am investit în oameni, în procese, în inovație și în dezvoltarea canalelor de vânzare strategice, iar rezultatele confirmă acest efort. Privim spre 2025 cu încredere și rămânem consecvenți în obiectivul nostru: o creștere sănătoasă, durabilă, construită responsabil – cu grijă pentru resurse, echipă și parteneri”, spune Mihai Neagu, CEO Perla Harghitei.

Tendința de creștere a companiei se va păstra și în 2025. Primul trimestru a adus pentru Perla Harghitei un plus de 21% în volum, iar pentru anul în curs compania estimează o nouă creștere de două cifre, peste ritmul categoriei. Perla Harghitei continuă să își consolideze  poziția de lider în  segmentul de apă minerală naturală în sticlă returnabilă, înregistrând o creștere de 31%, în volum (unități vândute), față de anul precedent.

Strategia de dezvoltare continuă include investiții în energie verde, digitalizare și optimizarea proceselor.

Performanțele din ultimii ani și angajamentul față de inovație, sustenabilitate și excelență operațională au adus companiei recunoașteri importante. La începutul acestui an, Perla Harghitei S.A a fost certificată în cadrul programului internațional Deloitte “Best Managed Companies”, alături de alte 20 de companii antreprenoriale românești de top. Distincția recunoaște excelența în management, strategiile de dezvoltare sustenabilă și adaptarea la provocările unei piețe dinamice.

Articolul precedentDouă noi magazine Ocean Fish pe harta Republicii Moldova
Articolul următorTeme noi la Private Label & Convenience Food Innovation Show: Trenduri și provocări în dezvoltarea produselor noi
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.