PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului emblematic Pepsi, în noua sa eră.
Această transformare include un design inovator, povești și parteneriate noi.
Cu scopul de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului: „Thirsty for More”.
“Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia, într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo.
„Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante”, a spus Radu Berevoescu.
“Lansarea noii identități vizuale este doar vârful aisbergului. Ne pregătim să lansăm o serie de campanii și activări care vor sparge tiparele și vor aduce Pepsi și mai aproape de inimile românilor”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo.
În debutul următoarei ere, Pepsi își continuă evoluția cu ritmul dinamic al culturii, furnizând cu anticipație ceea ce oamenii așteaptă – produse inovatoare și colaborări de referință.
Brandul rămâne conectat la consumatori prin crearea de experiențe de ultimă oră bazate pe sport și muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informații semnificative și parteneriate creative.
Logo-ul și identitatea vizuală Pepsi preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual și incontestabil.
Elementele cheie de design includ:
- Globul Pepsi și cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte și pentru a sublinia marca distinctivă Pepsi.
- O paletă de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce contrast, vibrație și o margine modernă la schema clasică de culori Pepsi. Având în vedere atenția continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând și mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.
- Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea și mentalitatea fără reproșuri a brandului.
- Semnătura Pepsi pulse sugerează „ripple, pop și fizz” Pepsi-Cola prin mișcare. De asemenea, aduce ritmul și energia muzicii, o parte esențială și continuă a moștenirii Pepsi.
Campania dezvoltată de PepsiCo sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noului logo și noua identitate vizuală sunt lansate în România din 1 Aprilie 2024.
Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.