Facebook
Conectare
  • Retail
    • Actualitate
    • Category Management
    • Interviuri
    • Legislatie
    • Marci Private
    • Noutati
    • Stiri
    • Tendinte
  • Horeca
    • Actualitate
    • Ghiduri
    • Interviuri
  • Agri-Food
    • Legume-Fructe Fresh
    • Packaging
    • Solutii si Tehnologii
  • Distributie
    • Actualitate
    • Evenimente
    • Ghiduri
    • Interviuri
  • Evenimente
    • 2025
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
  • Republica Moldova
    • Actualitate
    • Evenimente
    • Interviuri
  • PRODUSE
    • Ghiduri
    • Rapoarte de Piata
Conectare
Bine ati venit!Conecteaza-te la contul tau
V-ați uitat parola?
Politica de Confidentialitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
Căutați
6.5 C
București
duminică, noiembrie 16, 2025
  • Autentificați-vă / Înregistrați-vă
  • Newsletter
  • Despre Noi
  • Contact
Facebook
Conectare
Bine ați venit! Autentificați-vă in contul dvs
Ați uitat parola? obține ajutor
Politica de Confidentialitate
Recuperare parola
Recuperați-vă parola
O parola va fi trimisă pe adresa dvs de email.
ModernBuyer – Revista Specialistilor in Achizitii
  • Retail
    • ToateActualitateCategory ManagementInterviuriLegislatieMarci PrivateNoutatiStiriTendinte

      Profitabilitatea Lidl crește la nivel internațional, impulsionată de piețele din Europa…

      Valentin Dinu, Commercial & Marketing Director, Dristor Kebap: “Noua fabrică din…

      Dumitru – Bebe Iliescu, Managing Director Retail 5 to go: “În…

      Radu Gherman, Carrefour România: „Împreună cu producătorii parteneri, inovăm și extindem…

  • Horeca
    • ToateActualitateGhiduriInterviuri

      Valentin Dinu, Commercial & Marketing Director, Dristor Kebap: “Noua fabrică din…

      Pedro Mendes, Executive Chef Corinthia: „Încurajăm aprovizionarea locală și ne dorim…

      Chișinău: Magenta Consulting prezintă profilului consumatorului HoReCa și tendințele actuale de…

      Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO…

  • Agri-Food
    • Legume-Fructe Fresh
    • Packaging
    • Solutii si Tehnologii
  • Distributie
    • ToateActualitateEvenimenteGhiduriInterviuri

      ACDBR salută eliminarea impozitului minim pe cifra de afaceri susținând că…

      Dionysos Casa de Vinuri Selecționate – distribuitor unic autorizat în România…

      LPP Logistics a lansat al doilea depozit din România dedicat vânzărilor…

      Legendă: Compania de logistică Gebrüder Weiss activează în România de 30 de ani. Sediul central al filialei din România este situat în apropiere de București. (Sursă: Gebrüder Weiss / Tiberiu Mînzu)

      Gebrüder Weiss a generat venituri de 94 mil. euro în 2023

  • Evenimente
    • 2025
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
  • Republica Moldova
    • ToateActualitateEvenimenteInterviuri

      Gabriel Borozan, Business Unit Director Fructe & Legume Auchan: “Avem…

      MBW 2025: Ediția din acest an se concentrează pe patru direcții…

      Moldova își diversifică exporturile: peste 8 milioane MDL au fost investiți…

      Moldretail Group a lansat Nuca Food Service, un nou concept dedicat…

  • PRODUSE
    • Ghiduri
    • Rapoarte de Piata
Acasă Retail & FMCG Pepsi se reinventează: Logo și identitate vizuală transformate pentru o nouă eră
  • Retail & FMCG
  • Stiri

Pepsi se reinventează: Logo și identitate vizuală transformate pentru o nouă eră

De către
Modern Buyer
-
aprilie 3, 2024

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului emblematic Pepsi, în noua sa eră.

Această transformare include un design inovator, povești și parteneriate noi.

Cu scopul de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului: „Thirsty for More”.

“Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia, într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo.

„Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante”, a spus Radu Berevoescu.

“Lansarea noii identități vizuale este doar vârful aisbergului. Ne pregătim să lansăm o serie de campanii și activări care vor sparge tiparele și vor aduce Pepsi și mai aproape de inimile românilor”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo.

În debutul următoarei ere, Pepsi își continuă evoluția cu ritmul dinamic al culturii, furnizând cu anticipație ceea ce oamenii așteaptă – produse inovatoare și colaborări de referință.

Brandul rămâne conectat la consumatori prin crearea de experiențe de ultimă oră bazate pe sport și muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informații semnificative și parteneriate creative.

Logo-ul și identitatea vizuală Pepsi preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual și incontestabil.

Elementele cheie de design includ:

  • Globul Pepsi și cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte și pentru a sublinia marca distinctivă Pepsi.
  • O paletă de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce contrast, vibrație și o margine modernă la schema clasică de culori Pepsi. Având în vedere atenția continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând și mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.
  • Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea și mentalitatea fără reproșuri a brandului.
  • Semnătura Pepsi pulse sugerează „ripple, pop și fizz” Pepsi-Cola prin mișcare. De asemenea, aduce ritmul și energia muzicii, o parte esențială și continuă a moștenirii Pepsi.

Campania dezvoltată de PepsiCo sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noului logo și noua identitate vizuală sunt lansate în România din 1 Aprilie 2024.

Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

  • ETICHETE
  • design
  • identitate vizuala
  • logo
  • Mihaela Hristea
  • Pepsi
  • Radu Berevoescu
Facebook
WhatsApp
Linkedin
    Articolul precedentDouă târguri profesionale în unul: EXPO DIY 2024 – Smart Green Home și EXPO PET 2024 – Food & Accessories vor avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București
    Articolul următorRomina Ardelean, Consumer Panel Services GfK, este speaker în conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024
    Modern Buyer
    Modern Buyer
    Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

    ARTICOLE SIMILAREDE LA ACELAȘI AUTOR

    Profitabilitatea Lidl crește la nivel internațional, impulsionată de piețele din Europa Centrală și de Sud-Est

    PENNY deschide noul depozit logistic de la Mihăilești, o investiție de 35 de milioane de euro

    Kaufland devine partener al Clubului Fermierilor Români pentru viitorul antreprenorilor din agricultură

    DESPRE NOI
    Prezenta de peste 10 ani pe piata romaneasca, publicatia online Modern Buyer se adreseaza profesionistilor in achizitii si vanzari din industriile retail, FMCG, horeca, do-it-yourself, electro-IT, e-commerce. Citeste mai mult ...
     
    Contactați-ne: office@modernbuyer.ro
    URMAȚI-NE
    Facebook
    • Politica de Confidentialitate
    • Politica de Cookies
    • Termeni si Conditii
    • Despre Noi
    • Contact
    © Copyright © 2013 - Modern Buyer. Toate drepturile rezervate.
    ×
    Configurați accesul pe ModernBuyer
    Acest website folosește cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare, oferte și servicii adaptate interesului fiecăruia Citește politica de Confidențialitate
    Setări Sunt de Acord
    Configurați accesul pe ModernBuyer
    Alegeți ce fel de cookie-uri să acceptați. Alegerea ta va fi salvată pentru o săptămână. Citește politica de Confidențialitate
    • Necesare și de funcționalitate
      Aceste cookie-uri nu sunt opționale. Sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze.
    • Statistici
      Pentru a îmbunătăți funcționalitatea și structura site-ului web, în ​​funcție de modul în care este utilizat site-ul ModernBuyer.
    • Experiență
      Folosite pentru ca site-ul nostru să funcționeze cât mai bine posibil în timpul vizitei dumneavoastră. Dacă refuzați aceste cookie-uri, unele funcționalități vor dispărea de pe site.
    • Marketing
      Permiteți să urmărim interesele și comportamentul pe măsură ce vizitați site-ul nostru, creșteți astfel șansa de a vedea conținut și oferte personalizate.
    Salvează Sunt de Acord
    MAI MULTE ARTICOLE

    Profitabilitatea Lidl crește la nivel internațional, impulsionată de piețele din Europa...

    noiembrie 13, 2025

    Valentin Dinu, Commercial & Marketing Director, Dristor Kebap: “Noua fabrică din...

    noiembrie 13, 2025