Pepsi Max devine Pepsi Zero: un nou design, același gust

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o schimbare de nume pentru una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare din portofoliul său: Pepsi Max devine acum Pepsi Zero Zahăr.

Pepsi Zero Zahăr se lansează cu un ambalaj nou, redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului.

Această acțiune este parte din angajamentul companiei de a rămâne constant în pas cu preferințele în continuă schimbare ale consumatorilor.

Campania de marketing va avea loc în perioada 15 februarie – 15 aprilie și va include o serie de materiale video, care îl vor avea în prim-plan pe comedianul Bogdan Drăcea, precum și o comunicare în digital, outdoor, vizibilitate și activități în eCommerce, comerțul tradițional și modern.

„Ne-am ascultat consumatorii și am înțeles că aceștia doresc o comunicare mai directă și mai transparentă cu privire la produsele pe care le consumă. Prin această schimbare, ne concentrăm pe esența produsului – zero zahăr- și începând de acum, veți găsi aceeași băutură delicioasă, cu același gust intens, sub noul nume de Pepsi Zero Zahăr. Mai mult de atât, această schimbare face parte și din procesul strategic de unificare a celor 2 branduri sub aceeași umbrelă”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages.

Pentru a marca lansarea noului nume, Pepsi va derula o campanie de comunicare plină de umor, atractivă pentru Generația Z și relevantă, în egală măsură, pentru publicul extins.

Tonul ironic arată că brandul își asumă „complicăciunea” creată, un cuvânt-cheie în campaniei, și că de acum înainte se va concentra pe ceea ce este important, transmiterea mesajului „același gust Max, Zero Zahăr”.

Produsele PepsiCo ajung în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, și sunt consumate de un miliard de ori pe zi.

PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91,5 miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Articolul precedentMichele Morrone este noua imagine a brandului Hell Energy
Articolul următorNumărul cramelor autohtone a crescut cu peste 10%
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.