O nouă campanie de marketing Hell, care constă în mai multe clipuri publicitare, va fi lansată în peste 60 de țări, la jumătatea lunii februarie din acest an și folosește toate canalele disponibile, cu un accent special pe Social Media.
Carismaticul actor italian Michele Morrone va fi văzut de fanii și consumatorii HELL într-o campanie publicitară integrată în outdoor, în toate punctele de vânzare ale produselor, precum și pe canalele de televiziune și digitale.
Filmările reclamelor care fac parte din campanie au avut loc în Ungaria, dar sunt parte a unei producții internaționale, realizată cu sprijinul unei echipe de aproximativ 100 de oameni și a unui regizor american.
„Scopul acestei campanii globale este să deschidem un nou capitol în povestea de succes a brandului, cu un personaj incitant, ale cărui valori sunt familiare pentru Hell Energy. Prin această colaborare, ne propunem să sporim și mai mult prezența brandului pe piețele internaționale și să ne extindem portofoliul de consumatori prin atragerea generației noi, care setează trendurile actuale”, spune Adrienn Popovics, Directorul Operativ de Marketing al HELL, despre noua colaborare.
Hell Energy este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Hell Energyeste prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.
În luna aprilie 2023, Hell Energy România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș).
Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: Hell Energy – băuturi energizante, ICE COFFEE – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.
Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, Hell Energy utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori, fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.