Penny Market a încheiat anul 2019 cu 256 de magazine

Rețeaua de magazine Penny Market a încheiat anul 2019 cu 256 de magazine deschise în România. Ultimele patru au fost inaugurate în decembrie în localitățile Ianca, Târgu Mureș, Fierbinți și Constanța.

Conform planului de expansiune de a deschide 20 – 25 de noi magazine în fiecare an și de a ajunge la un număr de 400 de filiale până în 2025, Penny Market a încheiat anul cu următoarele deschideri:

  • Penny Market Ianca (județul Brăila), aflat pe Calea Brăilei, Nr. 9A, cu o echipă de 14 angajați, o suprafață de vânzare de aproximativ 854 m2, patru case de marcat și 77 de locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități. Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 21:00 și duminică între 08:00 – 19:00.
  • Penny Market Târgu Mureș (județul Mureș), situat pe strada Voinicenilor, Nr. 109-113. Cei 14 angajați își asteaptă clienții de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 21:00 și duminică în intervalul 08:00 – 19:00 în magazinul cu o suprafață de vânzare de 797 m2, care dispune de patru case de marcat și 37 locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități.
  • Penny Market Fierbinți (județul Ialomița), situat în Fierbinți Târg, pe Calea București, Nr. 28. Magazinul are o suprafață de aproximativ 852 m2 și dispune de 50 de locuri de parcare, dintre care două dedicate persoanelor cu dizabilități. Echipa noului magazin numără 14 angajați, iar programul acestuia este Luni – Sâmbătă: 7:30 – 21:00, Duminică: 8:00 – 19:00.
  • Penny Market Constanța (județul Constanța), situat la intersecția străzilor I.L. Caragiale și Eliberării, Lot 1, cu o echipă de 14 angajați, o suprafață de vânzare de aproximativ 797 m2 și patru case de marcat. Magazinul dispune de 37 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități, iar programul magazinului este următorul: Luni – Sâmbătă: 07:30 – 21:00; Duminică: 08:00 – 19:00.

Retailerul și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șase ani pe piața din România.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua are o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați.

De-a lungul anului trecut, Penny a deschis magazine în următoarele localități și orașe:

Târgu Neamț (județul Neamț)Scornicești (județul Olt)

Ploiești (județul Prahova)

Baia Sprie (Maramureș)

București (Prelungirea Ghencea)

Măcin (județul Tulcea)

Vicovu de Sus (județul Suceava)

Pantelimon (județul Ilfov)

Roman (județul Neamț)

Sibiu (județul Sibiu)

Brănești (județul Ilfov)

Boldești Scăieni (județul Prahova)

Sebiș (județul Arad)

Rupea (județul Brașov)

Oșorhei (județul Bihor)

Otopeni (județul Ilfov)

Constanța (județul Constanța)

Ianca (județul Brăila)

Fierbinți (județul Ialomița)

Târgu Mureș (județul Mureș)

Articolul precedentEste brandul un motor de dezvoltare al business-ului în sectorul fructe și legume?
Articolul următorPiața băuturilor alcoolice – obiceiuri de consum la români
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com