Penny deschide un magazin în Călărași și ajunge la o rețea de 350 de magazine în România

Penny își extinde rețeaua cu un nou magazin în Călărași și ajunge la 350 de unități în total, la nivel național.

Noul magazin Penny este al patrulea inaugurat în acest oraș și este situat pe Bulevardul Republicii, nr. 1B-1C. Are o suprafață de vânzare de 831.30 mp și își va întâmpina clienții după următorul program de funcționare:
• luni – sâmbătă, între 07:00 – 22:00
• duminică, între 08:00 – 21:00.

În perioada 2021-2029, Penny și-a propus să investească cel puțin un milard de euro pentru extinderea rețelei până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice. Anul acesta, compania a vizat deschiderea a 35-40 de magazine noi în țară.

Designul magazinelor Penny. este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 350 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Articolul precedentFuchs Condimente investește 14 mil. EURO în extinderea fabricii din Curtea de Argeș
Articolul următor5 to go investește într-o rețea de automate
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.