Penny deschide două noi magazine în Sărmașu, județul Mureș, și în Săliște, județul Sibiu

Magazinul Penny din orașul Sărmașu, de pe Str. Teilor, nr 1, are o suprafață de vânzare de 856.45 mp. Acesta dispune de 39 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 2 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități. Echipa noului magazin este formată din 16 persoane.

Magazinul Penny din orașul Săliște, de pe Str. Gării, nr 32-34, are o suprafață de vânzare de 854.25 mp. Parcarea generoasă dispune de 76 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități. Noul magazin are un număr de 16 angajați.

Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.

În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 317 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

Articolul precedentDe Black Friday, utilizatorii Tazz își pot comanda vouchere de 100 de lei, cu prețuri pornind de la 20 de lei
Articolul următorCoca-Cola HBC România a investit 21 milioane de euro în proiecte de sustenabilitate în anul 2021
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.