(P) „New Kids on the market!” – Toneli KIDS!

Toneli a relansat Toneli Kids, free range, special pentru copii, un produs îmbunătățit, inclusiv din punct de vedere al ambalajului. Noul produs provine de la găini crescute la sol, cu acces în aer liber, a căror hrană conține cereale nemodificate genetic.

Hala destinată producerii ouălor Kids a fost branduită în culorile specifice produsului – roz și galben, culoarea roz semnificând pe lângă copilărie, optimism, încredere, bună dispoziție, în timp ce galbenul este solar, luminează, aduce căldură, naște aspirații înalte și susține creșterea.


Eticheta produsului este funcțională, educă, aduce în prim plan pe o imagine de poveste: găina Toneli care, în habitatul ei de viață natural, explică la tablă părinților avantajele acestor ouă pentru alimentația sănătoasă a copiilor.


O adevărată sursă de Omega 3 și vitamina A, bogat în vitamina B12, iată și cele zece atuuri care fac din acest produs, unul unic în piață:

  1. Ouăle provin de la o fermă dedicată special producerii acestor ouă – branduită după layoutul produsului;
  2. S-a făcut trecerea de la sistemul de producere tip „sol” la sistemul free range: găinile au acces la aer liber;
  3. Trasabilitatea produsului și un lanț scurt producție-magazin, prospețime. Targetul companiei este zero zile de stocaj pentru acest produs, adică să ajungă în maximum 48 de ore în magazine;
  4. Găinile sunt hrănite cu cereale GMO Free, după o rețetă specială creată de nutriționiștii Toneli. Compania dispune de o echipă extraordinară de experți, care-și aduc din plin aportul la tot ce înseamnă bunăstarea „actorului principal” din această piesă – pasărea ouătoare.
  5. Adaos suplimentar de Omega3 pentru întărirea sistemului imunitar,a sistemului cardiovascular și, mai ales, pentru buna funcționare a sistemului nervos – ajută în dezvoltarea creierului copiilor, contribuie la prevenirea și tratarea depresiei, restabilește echilibrul emoțional, înlătură eficient stresul și oboseala, deci este o mină de aur pentru sănătatea copiilor dar și a adulților.
  6. Design nou, cu mesaj „funcțional”, destinat informării și chiar educării consumatorului, dar și emoțional pentru că subliniază importanța „chimiei” dintre copii și acest aliment de bază din alimentația lor, și nu numai.
  7. Valoare intrinsecă a produsului, recunoscută – singurul produs din piață ce deține la acest moment două distincții internaționale – Superior Taste Award 2019 de la International taste Institute și, respectiv, Gold Quality Award 2020 de la Monde Selection Bruxelles. Experții Monde Selection l-au caracterizat drept “un ou impecabil cu un gălbenuș savuros.”
  8. Distribuție extinsă – cu mici excepții, acoperă zonele cash&carry, hipermarket și supermarket și prin in-out -uri, chiar și discounterii.
  9. Marketing 360 grade. Produsul necesită comunicare, el merită să fie cunoscut pentru a fi consumat și a-și livra valoarea. În media, Toneli KIDS comunică pe canalul Toneli Youtube, în social media, în parteneriate cu clinici de nutriție pediatrice, de exemplu, Kilostop. Toneli Kids sponsorizează echipa campioană de gimnastică aerobică a Laurei Cristache.
  10. Merchandising dedicat. Compania este preocupată de așezarea corectă la raft a produsului în gama Toneli și în categoria de ouă comercializată de client.

Oul este considerat cel mai complet aliment, fiind bogat în proteine cu înaltă valoare biologică (superioare celor din lapte și carne), grăsimi, vitamine și minerale. Toate acestea la doar 90 Kcal/oul de 60 de grame.

Oul dă viață, are capacitatea de a revigora foarte ușor organismul și de a-i proteja imunitatea. De fapt, într-un top al alimentelor ce influențează pozitiv imunitatea, oul se află imediat după ceaiul verde și peștele gras (somon, ton, sardine), alături de iaurt și produsele apicole (miere, propolis, polen).

Viziunea producătorului este Toneli – adevăratul maestru al oului! Suntem determinați să generăm și să exprimăm această măestrie.