O colecție vestimentară creată de tinerii designeri europeni este acum disponibilă în magazinele Auchan și InExtenso din România

0
158

Magazinele Auchan și InExtenso din România găzduiesc noua colecție vestimentară-capsulă, primul proiect al Laboratorului Internațional InExtenso. Colecția cuprinde ținute de gală create de tineri designeri din Europa. România a fost reprezentată de Raul Lazăr, absolvent al Universității de Artă și Design din Cluj Napoca.

Raul este un tânăr designer vestimentar care a câștigat prima ediție a proiectului-capsulă InExtenso din România cu o ținută pe care o definește ca fiind „simplă, cu o atingere de strălucire și de glamour”. Colecția se găsește, în prezent, pe rafturile tuturor magazinelor Auchan din Europa, precum și în magazinele stand alone InExtenso din România.

În cadrul noii viziuni “Auchan schimbă viața”, Auchan Retail își regândește mărcile nealimentare. Mărcile proprii devin mărci de destinație, altfel spus, semnături care impulsionează, prin ele însele, dorința de a veni la magazin.

În cazul textilelor, marca InExtenso a vândut, în lume, 168 de milioane de articole vestimentare în anul 2017. În România, 10 magazine în format boutique au fost deschise până în prezent.

Ca o continuare a acestui demers, în 2018, a fost lansat Laboratorul InExtenso. Acest nou laborator are menirea de a reinterpreta stilul InExtenso, gândit pentru întreaga familie și pentru toate ocaziile, prin intermediul unor proiecte diferențiate cum este și proiectul capsulă.

Primele colecții-capsulă
Laboratorul internațional al mărcii InExtenso a invitat noua generație de designeri la o colaborare plină de creativitate. Totul a început cu 7 țări europene: România, Spania, Franța, Ungaria, Italia, Polonia și Portugalia; 7 universități de modă de prestigiu ale lumii și tineri designeri talentați. Care a fost brief-ul? Să conceapă o ținută feminină de gală și o ținută feminină sau masculină sport. Doi finaliști au fost desemnați din fiecare țară, departajați de public prin vot pe rețelele sociale și două colecții – prima cuprinzând ținute de gală și cea de-a doua ținute sport. Tinerii designeri câștigători își pot vedea creațiile în toate magazinele Auchan din Europa, precum și în magazinele InExtenso din România.

Proiectul colecțiilor capsulă nu se oprește aici – alte colecții aflându-se în pregătire pentru anul viitor.

“Este un proiect în plină desfășurare la care cine dorește poate contribui într-un mod cât se poate de activ votând, în perioada 5-7 decembrie, pe pagina de Facebook Auchan România, una dintre cele două creații finaliste ale proiectului-capsulă. Ținuta câștigătoare urmează să intre în producție și să fie comercializată în sezonul toamnă – iarnă 2019 în toate magazinele Auchan din Europa”, a declarat Gabriela Vasilescu, Buying Coordinator, Textile Division & Project Manager for In Extenso stores at Auchan România .

La nivel internațional produsele InExtenso sunt disponibile pe rafturile hipermarketurilor Auchan din 15 țări. În România, rețeaua cuprinde zece magazine de textile InExtenso în format boutique, printre care InExtenso Liberty, inaugurat în 2018 – primul care nu se află în același loc cu unul dintre hipermarketurile Auchan.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.