Numărul stațiilor Fresh Corner a ajuns la 123 – peste jumătate din rețeaua de 218 unități MOL din România

0
176

Numărul stațiilor care dețin un Fresh Corner a ajuns la 123, din totalul de 218 stații MOL din România. Compania lansează prima sa campanie de imagine pentru Fresh Corner și l-a desemnat pe Eduard Novak, campionul paralimpic la ciclism, drept ambasador al Fresh Corner în România.

Selecția gastro din oferta de toamnă include o varietate de băuturi aromate, gustări şi preparate calde, printre care: toast cald cu şuncă şi caşcaval (cu o variantă de pâine fără gluten), baghetă cu şuncă de porc la cuptor, salată de toamnă cu mozzarella, bacon şi legume, bagheta multicererale cu brie şi roşii uscate, fresh de portocale cu ghimbir şi limonadă cu fructe de pădure.

Pe lângă oferta alimentară de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea, în varianta low-fat sau decofeinizată. MOL aduce specialităţi variate şi delicioase de cafea pregătite pe loc: espresso (cel mai vândut produs din categoria cafea), café latte, cappuccino şi Frappe-uri în trei noi sortimente, cu arome: vanilie, caramel şi biscuiţi.

“Am reuşit să dezvoltăm acest concept într-un timp foarte scurt, ajungând azi la 123 de staţii în care acesta este implementat. Este un proiect de succes pe care ne dorim să îl extindem în continuare şi în 2019. Lansăm astăzi prima campanie integrată de imagine Fresh Corner şi mă bucur că alături de noi în acest demers este Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al României, ambasador Fresh Corner”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.

“Mă bucur să fiu alături de Fresh Corner în cadrul acestei campanii deoarece MOL a fost pentru mine un adevărat coechipier de-a lungul timpului. Sunt o persoană foarte dinamică, mă deplasez atât cu mașina cât și cu bicicleta pe distanţe foarte lungi. Ca idee, merg aproximativ 100 de kilometri pe zi cu bicicleta. Indiferent dacă sunt pe două sau pe patru roți, pauzele mi le petrec la Fresh Corner. Apreciez atmosfera prietenoasă şi oferta variată, de calitate. Cafeaua, de exemplu, este extrem de importantă, pentru că îmi dă energie necesară drumurilor lungi şi mai ales în timpul curselor sau antrenamentelor de ciclism”, a declarat Eduard Novak.

Campania de promovare este una integrată având componentă TV, OOH, comunicare POS, digital şi PR.

Componenta de retail a staţiilor MOL, Fresh Corner are o ofertă completă de cafea, produse gastro (selecţie de sandwich-uri calde şi reci, hot-dog, burgers, coaste, aripioare etc.), produse proaspete de panificaţie şi bunuri de larg consum, într-un spaţiu complet reamenajat.

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă. Compania are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, deţine un număr de 218 staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd.