”Serviciul Priority by FAN va funcționa ca un centru de cost-profit de sine stătător, de pe o nouă entitate juridică, FAN Priority Express”, a declarat Dragoș Arnăutu, care preia și poziția de CEO Priority by FAN.
”Priority by FAN” este un serviciu premium, prețul acestuia variind în funcție de distanță, iar greutatea maximă acceptată este de 30 kg/livrare. Livrările în regim ultrarapid se realizează de luni până duminică, în intervalul 9:00-21:00.
Serviciul de livrare ultrarapidă este deja disponibil în șase orașe, respectiv București, Cluj, Timișoara, Craiova, Brașov și Iași, urmând să fie extins și în alte orașe din țară.
Prin accesarea acestui serviciu, livrările ajung la destinație în maximum 90 de minute de la ridicare și este disponibil pentru o gamă largă de produse, de la cumpărături din supermarket, la restaurante, home&deco, electronice&IT, librărie, farmacie, florărie, beauty&care, cadouri, pet shops etc.
”Într-o piață dinamică, aflată în continuă transformare, această schimbare ne permite să ne extindem operațiunile și să deservim piețe noi, asigurând astfel accesul partenerilor noștri la o rețea mai largă de potențial new business.”, a declarat Adrian Mihai, CEO FAN Courier.
„Prin intermediul noii entități juridice create pentru a avea limite clare privind costurile și profitabilitatea, avem posibilitatea de a dezvolta componente noi, adaptate nevoilor și preferințelor partenerilor noștri. Priority by FAN este promisiunea noastră că ținem întotdeauna cont de cerințele și nevoile lor și dezvoltăm constant servicii de livrare alternativă și rapidă, care să optimizeze relația vendor-client și care să ajute la dezvoltarea comerțului online”, a mai spus Adrian Mihai, CEO FAN Courier.
Cum funcționează Priority by FAN?
După plasarea comenzii și bifarea serviciului ”Priority by FAN”, produsul va fi ridicat de la retailer în maximum 30 de minute și livrat destinatarului în cel mai scurt timp de la ridicare, în funcție de distanță. Raza de livrare este în interiorul orașului în care este disponibil serviciul.
„Priority by FAN este disponibil momentan doar pentru persoanele juridice care vor să ajungă la clienții lor mult mai rapid și mai facil, dar căutăm soluții pentru a pune acest serviciu și la dispoziția persoanelor fizice, care vor să trimită pachete de mici dimensiuni pe distanțe scurte, în interiorul orașului.” a explicat Dragoș Arnăutu, CEO ”Priority by FAN.”
„Momentan, oferim o platformă de plasare manuală a comenzilor pentru clienții noștri, integrare prin API pentru o plasare automată, precum și intergrări cu platformele Shopify, WooCommerce, Gloria Food, Innoship, Postis.”, a menționat Dragoș Arnăutu, CEO ”Priority by FAN.”
Prin transformarea serviciului „Priority by FAN” în brand de sine stătător, FAN Courier, companie antreprenorială 100% românească, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu, își consolidează poziția pe piața de curierat ultrarapid.