Nordic Food aduce burgerii pe bază de plante Beyond Meat în România

Nordic Food, parte a grupului de firme Nordic Group, anunță un nou brand în portofoliul companiei: Beyond Meat, care oferă produse plant-based, alternative la „carne”: burgeri, cârnați, carne tocată, și chifteluțe. Toate produsele Beyond Meat sunt realizate din ingrediente de înaltă calitate pe bază de plante, fără organisme modificate genetic, fără adaos de hormoni sau antibiotice, și cu 0 mg de colesterol pe porție.

Începând cu luna noiembrie 2023, românii pot găsi în comerțul modern produsele plant-based din gama Beyond Meat, precum vestitul Beyond Burger, Beyond Sausage, Beyond Mince și Beyond Meatballs. Produsele Beyond Meat sunt disponibile inclusiv în retailul online, în comerțul tradițional, în Food Service (la Submarine Burger), cât și în Food Trucks.

„Plecăm la drum cu această gamă de produse, pe care o vom extinde anul viitor cu gama Beyond Chicken Style, fiind convinși că Beyond Meat va contribui la diversificarea comportamentului de consum din România.[…] Românii trebuie să știe că produsele Beyond Meat au multiple beneficii, atât pentru sănătate, cât și pentru mediul înconjurător”, a spus Dan Nistor, Director General Nordic Group.

„România este una dintre țările în care categoria de produse plant-based este în stadiu incipient, dar cererea pentru astfel de produse este în creștere. Suntem mândri să oferim aceste produse plant-based carnivorilor, flexitarienilor, vegetarienilor, veganilor din România, permițându-le consumatorilor să aleagă din ce în ce mai mult produse mai bune pentru planeta noastră”, a declarat Ben van Looij, Sales Director Retail EMEA at Beyond Meat.

Fondată în El Segundo, California, în 2009, compania Beyond Meat are produse care oferă același gust și textură precum produsele din carne, dar sunt o opțiune mai sănătoasă pentru consumatori și planetă. Trecând de la carnea de origine animală la proteina plant-based, putem avea un impact pozitiv asupra a patru aspecte de importanță globală: sănătatea, schimbările climatice, constrângerile legate de resursele naturale și fauna planetei.

Potrivit cercetării Life Cycle Assessement a Universității din Michigan, pentru a produce un burger Beyond Meat, se consumă cu 99% mai puțină apă, cu 90% mai puține emisii de gaze cu efect de seră, cu aproape 50% mai puțină energie și cu 93% mai puțin teren, în comparație cu producția tradițională de carne.

Fondată în El Segundo, California, în 2009, Beyond Meat este o companie lider în domeniul producției de carne pe bază de plante. Până în iunie 2023, produsele brandului Beyond Meat erau disponibile în aproximativ 190.000 de puncte de vânzare cu amănuntul și în industria alimentară din peste 75 de țări din întreaga lume.

Nordic Group, unul dintre cei mai cunoscuți jucători din domeniul distribuției de produse alimentare premium în România, are o cifră de afaceri de 72 de milioane de euro, peste 100 de branduri în portofoliu și circa 1.950 de produse

Articolul precedentBlack Friday la Fashion Days începe luni, 6 noiembrie, cu cele mai multe reduceri din an
Articolul următorStarbucks deschide prima sa cafenea din Arad
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.