Danone a dat startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale pentru lactatele din gama Activia, cu scopul de a-i motiva pe aceștia în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.
Noile variante de ambalaje sunt disponibile pentru iaurtul Activia Natur 125g, pentru toată gama de Activia cereale integrale 125g, pentru pachetele Activia 7+1 și pachetele Activia de băut.
În cadrul campaniei, consumatorii vor fi premiați cu cadouri constând în vouchere în valoare de 1.000 lei la Intersport, Diverta sau Blue Air.
Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și suflet. Prin noua campanie, Activia îi încurajează pe consumatori prin mesaje precum „6 luni de sală, noi obiceiuri”, „Drumeții pe munte, călătorii în lume”, „Noi rezoluții, noi ambiții”, „O nouă pasiune, un nou început”, „Zâmbesc mai mult, iubesc mai mult”, „Timp pentru mine, timp pentru noi”.
Ei vor putea distinge etichetele și mesajele prin intermediul culorilor reprezentative pentru fiecare direcție. Astfel, culoare roz marchează etichetele dedicate pilonului trup, bleu este pentru pilonul minte, iar portocaliu reprezintă a treia direcție, suflet.
Regulamentul campaniei poate fi consultat pe site-ul activia.ro.
Activia se produce în fabrica Danone din București și a fost lansat pe piața românească în anul 2001, în prezent având un portofoliu de peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus ActiRegularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic-dejun, cu topper de cereale.