Nestlé și Starbucks finalizează acordul de licențiere, în valoare de 7,15 miliarde de dolari

0
229
Starbucks Seattle’s Best Coffee

Nestlé și Starbucks au anunțat pe 28 august 2018 că au finalizat acordul de licențiere prin care concernul alimentar elvețian se angajează să comercializeze cafeaua și ceaiul producătorului din SUA, în întreaga lume.

Acordul, în valoare de 7,15 miliarde de dolari acordă companiei Nestlé dreptul permanent de a vinde produsele Starbucks, inclusiv brandurile Seattle’s Best Coffee și TeavanaTM/MC, în afara cafenelelor din SUA.

Acordul presupune și transferarea a aproximativ 500 de angajați Starbucks către Nestlé.

Înțelegerea cu Starbucks a fost anunțată încă din luna mai și se presupune că va consolida poziția Nestlé, în calitate de cea mai mare companie de cafea din lume, care încearcă în acest fel să își întărească poziția pe o piață aflată în schimbare rapidă.

Oficialii Nestlé se așteaptă ca acest acord de comercializare a cafelei și băuturilor de la Starbucks să le crească veniturile până în 2019.

Numele Nestlé nu va apărea pe produsele Starbucks. Starbucks va avea ultimul cuvânt și în ceea ce privește extinderea gamei de produse.

„Odată cu reputația Nestlé, această alianță globală va aduce experiența Starbucks în casele a milioane de oameni din întreaga lume”, declara Kevin Johnson, CEO-ul Starbucks, în luna mai, când s-a negociat acordul.