Nestlé lansează Roastelier – o soluție de prăjire a cafelei, dedicată cafenelelor și antreprenorilor din HoReCa, pentru a-i ajuta să își creeze propriul blend de cafea în localurile lor. Localurile partenere ale companiei Nestlé au acces la un aparat de prăjire a cafelei de ultimă generație, care se bazează pe tehnologia INTELLIROAST trademark. Această tehnologie combină beneficiile prăjirii cafelei pe pat fluid cu utilizarea unui software intuitiv, patentat, și a unui sistem de gestionare a deșeurilor.
Pe lângă accesul la această tehnologie, partenerii Nestlé vor beneficia de sesiuni de training susținute de experții Roastelier by Nescafé, dar și de servicii personalizate. Acestea vor putea fi accesate prin intermediul platformei Nestlé Professional, iar clienții producătorului se vor bucura de sprijin din partea companiei pentru a genera o nou sursă de venit pentru afacerile lor.
„După lansările Roastelier în țări ca Grecia, Japonia, Italia, sau țările din nordul Europei aducem acum această soluție și în România. În ultimii ani, am observat o creștere pe piața cafelei”, a declarat Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional – România, Bulgaria și zona Adriatică.
“Vrem să facem acest domeniu mai accesibil, atât pentru antreprenori, cât și pentru clienții acestora, care se vor putea bucura de o cafea premium în locațiile lor preferate. Ne dorim ca Roastelier by Nescafé să fie următorul pas în domeniul cafelei pentru cei care vor să facă trecerea de la o simplă cafenea către o prăjitorie în toată regula și să își diversifice sursele de venit.”, a adăugat el.
“Suntem convinși că expertiza noastră, împreună cu pasiunea lor, vor da naștere la blenduri de cafea de cea mai bună calitate și că, astfel, vom contribui împreună la dezvoltarea acestui segment” a mai spus reprezentantul Nestlé Professional.
Prin intermediul Roastelier, consumatorii pot opta pentru o selecție de cafele Arabica de top din întreaga lume, obținute în mod sustenabil. Sortimentele produse în Columbia și Brazilia pot fi utilizate ca atare, dar pot fi și personalizate, pentru a crea un blend unic pentru fiecare consumator.
De asemenea, ambalajul produsului final poate fi personalizat cu elementele de branding specifice fiecărei cafenele.