5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata să încânte consumatorii în această vară. Începând cu luna mai, 1 milion de înghețate Salted Caramel Caffe Latte vor fi disponibile pe piață, în locațiile 5 to go și în rețelele de retail, pentru oricine dorește să savureze o doză delicioasă de răsfăț și energie la cornet.

Înghețata cu aromă de cafea și caramel sărat aduce împreună identitatea, viziunea și creativitatea celor două branduri 100% românești și oferă o experiență apetisantă, intensă și răcoritoare.

Salted Caramel Caffe Latte se adresează în special tinerilor, pe care mizează să-i cucerească prin gust, design, unicitate și preț, coordonate care vor transforma rapid acest produs într-unul extrem de popular, devenind alegerea lor preferată.

„Din luna mai, odată cu intrarea noului produs în portofoliul nostru și în meniul 5 to go, clienții au mai multe opțiuni, iar atunci când trec pragul cafenelelor pot savura #nudoarCafea sau snackuri, ci și o delicioasă înghețată cu gust de cafea, desertul perfect de vară”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

„Ne bucură demararea acestui nou parteneriat cu 5 to go și avem convingerea că se va înscrie pe lista proiectelor noastre de suflet și de succes”, a spus Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Corso este lider pe piața mărcilor de înghețată din România, iar 5 to go, cea mai accesată franciză din țară și brandul cu cea mai mare creștere absolută a numărului de cafenele din Europa, aflat într-un continuu proces de expansiune.

Cele două branduri au contribuit semnificativ în ultimii ani la evoluția segmenetelor pe care activează, prin consecvență, plusvaloare și performanță.

5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 550 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

De 30 ani, Macromex este printre liderii din industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate si refrigerate. De asemenea, Macromex este un jucător de top atât în Retail cât și în HoReCa. Dorința de a oferi ce-i mai bun a dus la dezvoltarea unor branduri de succes pe piața din România și nu numai. Edenia este lider pe segmentul premium de produse congelate, cu o gamă variată, ce acoperă mai multe categorii. Corso a devenit brandul nr. 1 de înghețată, după primul an de la lansare, iar La Strada este înghețata premium care a adus moda în această industrie, devenind prima inghetata “pret-a-porter”.

 

 

Articolul precedentNestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Articolul următorEY România: Calitatea și prețul sunt cele mai importante criterii pentru consumatorii români în procesul de achiziție în perioada sărbătorilor de Paști
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.