Nestlé a lansat pe piața din România mai multe produse noi

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a adus în piața din România o serie de noutăți, în mai multe categorii.

Astfel, pentru consumatorii de cafea, portofoliul Nescafé se îmbogățește cu Nescafé Creamy Latte, o cafea solubilă cu textură pudră, pentru o cană de cafea cu gust fin și strat de cremă catifelată. Specialitatea Nescafé 3 în1 Creamy Latte este inspirată de trendurile din cafenele.

De asemenea, revine și Nescafé Barista Style, care este o varietate de băuturi de cafea, la doză, care sunt gustoase consumate atât reci, cât și la temperatura camerei, în patru variante de arome: Americano, Cappuccino, Latte și Caramel.

Nestlé anunță, totodată, noua KitKat Caramel, patru ”degete” de ciocolată cu aromă de caramel, una dintre preferatele de moment ale consumatorilor, potrivit celor mai recente sondaje de preferințe.

Și JOE își îmbogățeșe gama cu JOE Mini, cu aromă de cocos.

În zona funcțională, Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, aduce pe piață suplimentele pediatrice NANCARE, pentru susținerea sănătății copiilor. Este vorba de Nestlé NANCARE Flora-Equilibrium, pentru echilibrul florei intestinale, respectiv de Nestlé NANCARE Picături cu DHA și vitamina D și E care contribuie la dezvoltarea și funcționarea normală a creierului, menținerea sănătății sistemului osos și funcționarea normală a sistemului imunitar.

În gama Gerber, Nestlé propune o noutate în această primăvară și anume desertul din lapte vegetal Gerber Organic, din lapte de cocos cu arome de măr și ananas, fără zahăr adăugat, conservanți, coloranți sau aditivi.

Nestlé relansează gama Purina One

Gama Purina One Bifensis susține sănătatea intestinală și sprijină sistemului imunitar al pisicilor. Purina One conține rădăcină de cicoare, antioxidanți și Lactobacillus ce contribuie la echilibrarea bacteriilor benefice și dăunătoare din intestin, ajutând astfel la protejarea moicrobiomului intestinal.

Articolul precedentCifra de afaceri a retailului alimentar evaluată la 108 mld. lei pentru anul 2022
Articolul următorAquila va furniza o soluție logistică complexă pentru partenerul său, Hama România
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.