Nestlé a lansat noua gamă ready-to-drink Nescafé Barista Style

Nestlé a lansat în România prima linie pan-europeană de cafea de tip ready-to-drink, gama Nescafé Barista Style. Iubitorii Nescafé din România vor avea de acum posibilitatea de a se bucura de patru arome diferite ale cafelei preferate oriunde, oricând, rece ca gheața, perfecte pentru zilele toride de vară.

Nestlé pune la dispoziția consumatorilor săi, pe lângă rețetele clasice, noi variante în gama Nescafé ready-to-drink: Cappuccino, Latte, Latte Caramel și Americano. Fiecare produs are un gust delicios și echilibrat, fiind creat din boabe de cafea de calitate atent alese și, în funcție de variantă, lapte și combinații de arome.

Aceste noi rețete au fost create pentru a răspunde nevoilor cele mai recente ale consumatorilor și pe baza expertizei Nestlé în cafea. Noile rețete Nescafé Barista Style reprezintă extinderea portofoliului mărcii Nescafé în segmentul (RTD) ready-to-drink și oferă o experiență răcoritoare, echilibrată, de cafea on-the-go.

”Produsele ready-to-drink Nescafé vin cu o nouă identitate vizuală, un nou ambalaj cu design modern și atrăgător care te îmbie să descoperi și să încerci diverse gusturi și arome ale cafelelor din noua gamă”, spune Ramona Hărătău, Group Brand Manager Mixes South Eastern Europe, Nestlé.

Segmentul ready-to-drink cunoaște cea mai rapidă creștere din întreaga categorie de cafea, cu o rată anuală de creștere de peste 25% la nivelul anului trecut (octombrie 2021-septembrie 2022). Mai mult, în România, acest segment este la același nivel cu cel al cafelei boabe, arătând în continuare potențialul puternic de dezvoltare a acestei categorii.

Cel mai important canal de desfacere pentru această categorie este comerțul modern (cotă de volum de 62%), în timp ce benzinăriile au o cotă de volum de aproximativ 14%.

Potrivit sondajelor efectuate printre consumatorii de ready-to-drink, 57% dintre aceștia o consumă pentru plăcerea gustului și în momentele de socializare, iar într-un procent semnificativ mai mic o beau exclusiv pentru a se energiza cu ajutorul cafelei.

Observăm o schimbare de consum în categoria ready-to-drink, întrucât se migrează treptat de la o achiziție de impuls, către un consum constant, planificat. Cafeaua ready-to-drink a început să fie considerată potrivită pentru consumul zilnic, la prânz, ca desert sau între mese.

Consumatorul obișnuit de cafea ready-to-drink este cel care explorează diverse arome și gusturi în categoria de cafea sau specialități de cafea, este tânăr, ambițios și deschis la lucrurile noi. Consumul de cafea are o conotație socială, de petrecere a timpului împreună cu prietenii.